معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اصلاح ساختار بیمارستان های کوچک مقیاس از احداث دو بیمارستان کوچک مقیاس در مازندران خبرداد.
کد خبر: ۴۸۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 30 August 2017
به گزارش تابناک : مهدی درخشان پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا با اشاره به ارتقای هتلینگ در بیمارستان های سطح کشور اظهار کرد: هتلینگ بیمارستان ها به عنوان موضوع مورد توجه در بحث در مانارسال/انتشاری به شمار می آید که برای خدمات رسانی به بیماران با قوت در حال انجام است.
وی افزود: در حوزه ارتقای بخش سلامت و درمان کشور ۲۷ پروژه در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد که با تخصیص اعتبارات این روند ارتقا می یابد.
معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی ساماندهی اورژانس بیمارستان ها را از دیگر اقدامات ضرورری حوزه درمان برشمرد که خوشبختانه با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده این امر با قوت در حال انجام است.
درخشان در خصوص اصلاح ساختار بیمارستان های کوچک مقیاس گفت: در این حوزه ۶ بیمارستان در کشور به صورت انتخابی در دستور کارقرار می گیرد که از این تعداد پروژه بیمارستانی، دو بیمارستان در مازندران عملیاتی می شود.
این مسئول حوزه درمان با اشاره به درخواست تجهیزات پزشکان در حوزه درمان بیان کرد: بیش از ۹۹ درصد از تجهیزات پزشکی بیمارستان ها بنا به درخواست پزشکلان عملیاتی و رسیدگی شد تا در این راستا خدمات ارزنده ای برای مردم تامین شود.
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم بیمه شدگان تامین اجتماعی از آنچه که هم اکنون در اختیارشان قرار دارد فراتر از این از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی خدمت کردن به همراه اجرای پروژه درمانی را کار سختی یاد کرد و همچنین متذکر شد: باید با وجود تمام سختی ها در راستای خدمت صادقانه بهترین خدمات رسانی ها به مردم محروم ارائه شود.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار