با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت علوم از سالن تندرستی دانشگاه مازندران بهره برداری شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 30 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام ابراهیم ابراهیمی در آئین افتتاحیه سالن تندرستی دانشگاه مازندران، اظهار کرد: شعار دولت دوازدهم امنیت، آرامش، آزادیو پیشرفت است. 
وی با بیان اینکه مدیریت ریسک پذیر و جهادیاز ویژگی های رئیس دانشگاه مازندران است، تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به مدیری داردکه توانمند باشد و در سال های نه چندان دور اینگونه موفقیت به دست می‌آمد. 
مدیرکل امور مجلس در وزارت علوم با اشارهبه اینکه امنیت یکی از شعارهای دولت است و آن به چند دسته تقسیم می شود، گفت: امنیتفرهنگی، اقتصادی و دینی موجب آرامش و توسعه در کشور است. 
ابراهیمی با بیان اینکه آزادی از شعارهایدیگر دولت است، اظهار کرد: آزادی به معنی پذیرش عقل در شرایط است و آن چیزی را که عقلو دین قبول کند آزاد محسوب می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه پیشرفت از دیگر شعارهایدولت است که باید در تمام زمینه ها به دست آید، خاطرنشان کرد: اگر امنیت، آزادی معقولو پیشرفت در یک جامعه باشد آن جامعه به آرامش می رسد. 
مدیرکل امور مجلس در وزارت علوم تاکید کرد:تمامی کشورهای دنیا در کنار تقویت روح به تقویت جسم نیاز دارند و افتتاح پروژه‌هایورزشی می تواند موجب تقویت جسم در جامعه شود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار