مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبرگفت: باصدور رای قضایی متخلفین شکار یک راس بزکوهی به 7سال حبس تعزیری , 36 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط دو سلاح به نفع دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 30 August 2017
به گزارش تابناک کهکیلویه و بویراحمد ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در هفتمین روز از شهریور ماه 96 با اعلام این خبر گفت : اواخر سال 94 بود که مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه به دو نفر متخلف برخورد می کنند که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست یک راس بز کوهی شکار کرده بودند.
سید اسدالله هاشمی افزود: مامورین لاشه یک راس بز کوهی را به همراه یک قبضه اسلحه سیمینوف غیر مجاز و یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز از متخلفین کشف و ضبط می نمایند.
هاشمی افزود: مامورین جهت اعمال قانون , متخلفین را به همراه آلات جرم مکشوفه به مراجع قضایی معرفی می کنند.
وی عنوان کرد : برای هرکدام از متخلفین به نسبت مباشرت در ارتکاب جرم از طرف دستگاه قضا رای صادر شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان ضمن اشاره به اینکه هر دو سلاح مکشوفه به نفع دولت مصادره شد افزود: متهم ردیف اول به جرم حمل سلاح غیر مجاز سیمینوف و مباشرت در شکار یک راس بز کوهی به دوسال حبس تعزیری و 18 میلیون ریال جزای نقدی و متهم ردیف دوم به جرم حمل سلاح غیر مجاز کلاشینکف و مباشرت در شکار یک راس بز کوهی به 5 سال حبس تعزیری و 18 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار