کد خبر: ۴۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 30 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ عبدالعلی چنگیز تصریح کرد: من اگر به جای سرمربی استقلال بودم الان سعی می کردم با الگو برداری از شیوه‌های کی‌روش تیم را طوری به زمین بفرستم که گل نخوردن در اولویت باشد.

عبدالعلی چنگیز در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: اتفاقی که برای آبی پوشان مقابل العین افتاد باعث شد تا مدیران این باشگاه تحت تاثیر جو حاکم بر فضای هوادارای بازیکن جذب کنند نه بر اساس نیاز تیم تا بتوانند فضای هواداری را مدیریت کنند و این اصلا کار ایده آلی نبود.این پیشکسوت استقلال ادامه داد: بعد از سال‌های زیادی برای اولین بار برای بازی استقلال و پدیده به ورزشگاه آزادی رفتم تا این بازی را از نزدیک ببینم اما آن روز یکی از روزهای تلخ استقلال بود. بازی‌های قبلی این تیم را هم با دقت رصد می‌کردم و آنچه که من پیشکسوت بعنوان نقطه ضعف می‌توانم نام ببرم فقدان یک مهاجم تمام کننده در پیشانی خط حمله تیم است.

مهاجم سابق آبی پوشان در توضیح این مطلب بیان داشت: شاگردان منصوریان در بازی مقابل پدیده کم موقعیت گل به دست نیاوردند. مگر یک تیم در یک بازی چند موقعیت نزدیک به صد در صد پیدا می‌کند که مهاجمان نتوانند از آنها استفاده کنند؟ فکر می‌کنم حداقل ۵ موقعیت نزدیک به صد در صد در این بازی نصیب بازیکنان استقلال شد و چندین و چند موقعیت هشتاد نود درصدی که همه و همه از دست رفت. اگر این تیم یک مهاجم تمام کننده داشت لااقل دو سه بار دروازه پدیده را باز کرده بود.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: الان این تیم یک دیدار مقابل گل گهر در جام حذفی در پیش دارد و کادر فنی باید همه تلاش خود را برای پیروزی در این بازی کند. جام حذفی جام فرصت های کوتاه است و جای جبران اشتباه وجود ندارد. ضمن این که فضای استقلال آنقدر ملتهب هست که عدم پیروزی در جام حذفی بتواند این التهاب را افزون نماید.

به گزارش مهر، چنگیز تصریح کرد: من اگر به جای سرمربی استقلال بودم الان سعی می کردم با الگو برداری از شیوه‌های کی‌روش تیم را طوری به زمین بفرستم که گل نخوردن در اولویت باشد. چون این تیم سخت به گل می‌رسد و جبران گل خورده برای آن کار ساده‌ای نیست. ضمن این که گل خوردن اعتماد به نفس بازیکنان را درون زمین از بین می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار