مشاور معاون اول رئیس جمهور، با بیان اینکه استکبار درپی آرامش برای اسرائیل است گفت: امروزه شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصمیم می گیرد که در سوریه چه راهبردی داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سعید اوحدی امروز چهارشنبه مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: برگزاری مراسمات این چنینی پس از گذشت ۳۶ سال داشتن نگاهی جدید به شهادت این دو شهید است.

وی افزود: شهدا از جایگاهی رفیع نزد پروردگار خود بهره مندند و نیازی به برگزاری  چنین مراسمی ندارند.

اوحدی خاطرنشان کرد: عرصه خدمت ظاهر و باطنی دارد که بر اساس آموزه های دینی باطن آن ارزشهای گرانبهایی دارد که سبب ماندگاری نام خادمین می شود.

مشاور معاون اول رئیس جمهور برکت خون شهدا را سبب عزتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر پیام شهدا را انتقال دهیم با بصیرت هستیم.

استکبار جهانی در پی تضمین آرامش برای اسرائیل است

اوحدی خواستار داشتن نگاهی دیگر به ارزشهای شهدا شد و گفت: آیه"یا ایها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه" زیباترین آیه مصداقی برای شهید حججی است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳روزه اسرائیل شکست مفتضحانه ای را متحمل شد افزود: استکبار جهانی در آرزوی تضمین آرامش برای اسرائیل است.

بصیرت رهبری نبود امروز نامی از جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت

اوحدی سوریه را خاکریز نخست محور مقاومت خواند و گفت: در حالی که استکبار جهانی به دنبال توسعه حکومت و قلمرو و فتنه انگیزی بود اگر بصیرت معظم له نبود امروز نامی از جمهوری اسلامی هم نمی بود.

وی با اشاره به اینکه دفاع شهدای مدافع حرم به دلیل بصیرت آنان است افزود: اخیرا نمایشگاهی بزرگ در سوریه برپا شد که بزرگترین غرفه آن متعلق به کشور ما بوده و یک میلیون سوری نیز از آن بازدید کردند که از عزتمندی نظام ما حکایت دارد.

مشاور معاون اول رئیس جمهور گفت: شش سال پیش تحلیل بزرگترین مفسران این بود که سوریه رفتنی است اما مقام معظم رهبری با بلند نظری و بصیرت ایستادگی کردند.

امروز ایران تصمیم می گیرد چه راهبردی در سوریه باشد

وی افزود: بر خلاف این تحلیلهای گذشته، امروزه شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصمیم می گیرد که در سوریه چه راهبردی داشته باشد.

اوحدی خاطرنشان کرد: شش سال پیش ۴۰ درصد خاک عراق با پولهای حرام عربستان توسط داعش اداره می شد اما امروزه به برکت خون شهدای مدافع حرم و نیروهای حشد الشعبی و مدیریت سردار سلیمانی سبب نابودی داعش شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مرزهای عراق و سوریه آزاد شده افزود: امروزه در سمینارهای برپا شده، نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دفاع از مسلمانان مظلوم می پردازند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار