مسئول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر از تشکیل کارگروه سلامت مالی در اوقاف قزوین داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین جلسه کارگروه سلامت مالی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیر استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه که معاونت توسعه و منابع و پشتیبانی، مسئول مالی غیرعمومی استان و کارشناسان مالی غیرعمومی، شهرستان‌های استان حضور داشتند، مدیرکل اوقاف استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نشست بر تلاش بی‌وقفه همکاران در راستای تحقق برنامه محوری در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه برابر شناسه برنامه‌های اعلامی سال 96 به‌ویژه شناسه‌های دارای اولویت ویژه تأکید کردند.

محمدابراهیم توفیقی مسئول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در تشریح اهداف این کارگروه اظهار داشت: اعم اهداف این کارگروه را می‌توان شفاف‌سازی مالی، دقت و نظارت بر اسناد مالی و سلامت کاری مجموعه مالی در سطح ادارات و بقاع متبرکه استان و همچنین نحوه تحقق ابلاغ و دستورالعمل‌های مربوطه در حوزه مالی و تحقیق (نحوه ارائه اسناد هزینه و فاکتورهای فرهنگی، عمرانی و مدیریتی) بیان کرد.

 وی ادامه داد: در این جلسه بر لزوم تعامل، توجیه و توضیح دستورالعمل‌ها و آموزش قوانین به متصدیان مالی امامزادگان تأکید شد.

مسئول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خاتمه گفت: مقرر گردید که جلسه این کارگروه هریک ماه یک‌بار به‌صورت منظم دریکی از بقاع شاخص حوزه اجرایی شهرستان‌ها ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار