رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دختر کشور از صبح امروز (هشتم شهریور) با حضور 10 تیم از استان های مختلف کشور در کرمانشاه آغاز شد.مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: ۴۸۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه  اظهار کرد: این رقابت ها از هشتم تا شانزدهم شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم های کرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

منصوری افزود: تیم ها به 2 گروه پنج تیمی تقسیم شده اند که در گروه اول تیم های کرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان و در گروه دوم نیز کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: در روز اول رقابت ها چهار مسابقه برگزار می شود که صبح مسابقات گروه اول و عصر نیز مسابقات گروه دوم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در گروه اول ابتدا تیم های یزد با خوزستان مسابقه می دهند و تیم های آذربایجان غربی با چهارمحال و بختیاری هم دیدار می کنند.

منصوری یادآوری کرد: عصر امروز هم از گروه دوم تیم های خراسان شمالی با سمنان و همدان با کرمانشاه مسابقه خواهند داد.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه تصریح کرد: میترا صابری، زهرا سلیمانی، غزل رهنما، عسل میرزایی، هلیا محبی، نیتسا کاظمی، نگین جلیلیان، طناز امیدبخش، هاله ولدبیگی، آرینا احمدی، سروه عبدی و هانیه محمدی نفرات تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.

وی در پایان همچنین از مهتاب رحمانی به عنوان سرمربی و سمیرا سردیانی به عنوان مربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه یاد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار