مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:حضور سرمایه گذاران متعدد و افزایش ۲۰ درصدی سفر گردشگران داخلی و خارجی در ایام سال از دستاوردهای مراسم روز قزوین است.
کد خبر: ۴۸۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید وزیری نژاد در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که سه شنبه شب در تالار مردم شهرداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: هزینه های برگزاری روز قزوین توسط حامی مالی تامین می شود و دهها برابر هزینه های انجام شده توانسته ایم در معرفی استان و شهر قزوین و رونق اقتصادی منطقه موفق باشیم و به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

وی گفت: روز قزوین نقطه عطفی در تاریخ این منطقه است و با برگزاری روز قزوین بدنبال معرفی این شهر تاریخی و افزایش تعلق خاطرو مشارکت مردم در برنامه ها هستیم.

وزیری نژاد یادآورشد: تلاش می کنیم فاصله توسعه شهر قزوین با دیگر شهرهای مهم بسیار کمتر شود و با برگزاری روز قزوین برای ششمین سال متوالی با کمک رسانه ها، نخبگان و هنرمندان امیدواریم به اهداف خود دست یابیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهارداشت: برگزاری روز قزوین می تواند ما را در رسیدن این شهر به مقصد گردشگری یاری کند و شادابی خاصی به فضای شهری ببخشد.

سال قبل با ۳۰ برنامه/ امسال ۴۵ عنوان برنامه

وزیری نژاد بیان کرد: در سال گذشته در روز قزوین ۳۰ برنامه اجرا شد و امسال ۴۵ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی پیش بینی شده که با محور امامزاده حسین(ع)، چهارانبیاء، پایتخت خوشنویسی اجرا می شود.

ویگفت: از ظرفیت تشکل های مردم نهاد هم در این برنامه ها استفاده خواهیم کرد و با فعال کردن کمیته های تخصصی اطلاع رسانی، فضاسازی، اجرایی، مالی و پشتیبانی و همکاری دستگاههای اجرایی امیدواریم کارها بخوبی عملیاتی شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: برگزاری شب های فرهنگی در برج میلاد، پخش برنامه بوم گرد از شبکه ۴ سیما، شب های فیروزه ای و پخش در شبکه ۵ سیما،تورگشت،نمایش عروسکی کودکان،مسابقات آشپزی،داستان گویی بالهجه قزوینی، اردوهای داخل و برون شهری، برگزاری جشن در محله های قدیمی از جمله راه ری، دیمج، دباغان، پنبه ریسه، حمدالله مستوفی، در هفته قزوین تدارک دیده شده است.

وی گفت: جشنواره ملی عکس قزوین، چاپ کتاب از عکس های روز قزوین، ویژه برنامه بانوان، همایش ملی راه رجایی، افتتاح بخش لرها در موزه مردم شناسی قزوین، برپایی جشنواره اقوام، نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره بادبادکها، اجرای بچه های موسیقی سنتی قزوین، کارگاه آموزش حقوق شهروندی، پاکسازی جاده سلامت، مسابقات شطرنج کشوری جام روز قزوین، مسابقات چوگان، جشن پسته، افتتاح کلبه وحشت، آغاز مسابقات محلات در چوبیندر، اسکیت نونهالان، کنسرت موسیقی علیرضا قربانی، انتخاب کتاب سال، هشتمین جشنواره صنعت چاپ، از دیگر برنامه هاست.

وزیری نژاد یادآورشد: معرفی مولفان قزوینی و نویسندگانی که در مورد قزوین نگارشی کرده اند، خدمات رایگان بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی، استفاده رایگان از اتوبوسرانی در روز قزوین، دهکده طبیعت و بوستان باراجین، از دیگر برنامه های روز قزوین است.

شهر آذین بندی می شود

در ادامه داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با زیباسازی و آماده کردن فضاهای شهری محیط های شهری را برای روز قزوین آماده کرده ایم و شور و نشاط خاصی در شهر دیده می شود.

وی بیان کرد: برگزاری ویدئو مپینگ به مدت ۵ شب در میدان مینودر، نصب ریسه های تبلیغاتی در معابر شهری، چراغانی، شستشو، پاکسازی و رنگ آمیزی شهر، آذین بندی مناطق مختلف شهری از برنامه های جنبی برای آماده شدن در مراسم هفته و روز قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار