در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، از 22 طرح عمرانی روز سه شنبه در شهرستان های گیلانغرب و سرپل ذهاب بهره برداری شد.
کد خبر: ۴۸۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

**بهره برداری از 20 طرح عمرانی، رفاهی و کشاورزی در گیلانغرب 

با حضور سرپرست فرمانداری و شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی، از 20 طرح عمرانی، رفاهی و کشاورزی در گیلانغرب بهره برداری شد. 
فرهاد همتی در آیین افتتاح، این طرح ها را شامل اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در روستای محمدی علیا، بهسازی و آسفالت معابر در روستاهای چشمه غلامی و کل کش، جدول گذاری و بهسازی معابر در روستاهای وارگه ، سوخور الهی ، سوخور کهزاد، سوخور مروتی، سوخور کرمی و واگذاری سه واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهستان های حیدریه و گواور از توابع گیلانغرب ذکر کرد. 

وی احداث هفت طرح بوستان ورزشی و مجموعه بازی کودکان ، گازرسانی به واحدهای پرورش طیور در روستای بهراموندی و آسفالت خیابانها و معابر شهر سرمست را از دیگر طرح 
هایی عنوان کرد که در مجموع برای اجرا و تکمیل آن ها با اشغالزایی 10 تن، هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

**بهره برداری از 2 طرح عمرانی و خدماتی در سرپل ذهاب 

همزمان در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از 2 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سرپل ذهاب با سرمایه گذاری 22 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار آغاز شد. 

فرماندار سرپل ذهاب این طرح ها را شامل گازرسانی به 10 روستای ترکویس ، قلعه گلینه ، کلاوه ، سراب قلعه شاهین ، تنگ اسماعیل ، داربلوط ، لواسانی ، دوازده امام ، کاهسرا و ریزه وند نجف از توابع بخش مرکزی سرپل ذهاب عنوان کرد. 

اکبر سنجابی اظهار داشت: همسو با اجرای این طرح، عملیات نصب 600 علمک و 29 کیلومتر شبکه گذاری گاز صورت گرفته است و 920 خانوار روستای بخش مرکزی سرپل ذهاب از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند. 

وی جدول گذاری شهرک زراعی قره بلاغ به طول 2 هزار مترمربع و آسفالت روستای ترکویس به طول سه هزار مترمربع را از دیگر افتتاح شده در ششمین روز از گرامیداشت هفه دولت در سرپل ذهاب ذکر کرد که در مجموع برای اجرای آنها بیش از 22 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجموع با بیش از 160 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده اند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار