عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وضعیت ساخت هتل در قزوین نامطلوب است و اگر هم وجود دارد وضعیت مناسبی در ارائه خدمات به گردشگران ندارد که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۴۸۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید در معرفی قزوین از مرزهای جغرافیایی این شهر عبور کرد تا بتوانیم در جذب گردشگران موفق عمل کنیم.

وی افزود: در شهرهایی که گردشگران بی‌شمار دارد قزوین به خوبی به آن‌ها معرفی شود تا انگیزه سفر به این شهر داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اجرای برنامه‌های روز قزوین در بین مردم نشاط و شادابی ایجاد می‌کند، بیان کرد: از مزایای این برنامه‌ها باید مردم نواحی منفصل شهری هم برخوردار شوند.

عبدالرزاقی با اشاره به راهکارهای جذب گردشگر به قزوین تصریح کرد: برای رسیدن به آمار قابل توجهی توریست به این شهر باید زیرساخت‌های خوبی همانند ساخت هتل‌ها با کیفیت مطلوب فراهم کرد.

این عضو شورا افزود: وضعیت ساخت هتل در قزوین نامطلوب است و اگر هم وجود دارد وضعیت مناسبی در ارائه خدمات به گردشگران ندارد که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه جلسه محسن حق‌شناس دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه هویت‌افزایی ضروری است، عنوان کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید در سطح شهر قزوین انجام شود، هویت دادن است به نحوی که شهروندان به خود ببالند که اهل قزوین هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هم در این جلسه مطرح کرد: توجه به هویت دینی، انقلابی و تاریخی در شهر قزوین از اهمیت بسزایی برخوردار است و شهرداری به این موضوع توجه ویژه دارد.

سعید وزیری‌نژاد با اشاره به اینکه قزوین شهر دارالمؤمنین است، تشریح کرد: توجه به این موضوع در دستور کار شهرداری است و در احیای تاریخی و مذهبی این شهر برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری ساعت 17 در پارک بانوان قزوین برای بانوان به مناسبت هفته قزوین برنامه‌های جذابی همانند مسابقات دارت و طناب‌کشی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: روز نهم شهریور که همزمان با آغاز هفته قزوین است، همایش راه رجایی با حضور معاون رئیس جمهور در آمفی‌تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار