مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ازبهره برداری پروژه گازرسانی به 12 روستای شهرستان دالاهو خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، در آیین افتتاحیه این پروژه گازرسانی که در محل روستای هوکانی از توابع شهرستان دالاهو برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در سخنانی میزان اعتبار این پروژه را 28 میلیارد ریال عنوان کرد.

مهندس شهبازی افزود: با بهره برداری از پروزه گازرسانی به این روستاها قریب به یکهزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک و مطمئن بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:  اقدامات انجام گرفته در سالهای اخیر در زمینه گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه رشد شتابانی را نسبت به گذشته نشان می دهد به نحوی که در یک سال گذشته 300 روستای استان به شبکه گاز متصل شده اند.

مهندس شهبازی با شاره به ضریب نفوذ 55 درصدی گاز طبیعی در بخش روستایی استان کرمانشاه، تصریح کرد: برنامه شرکت گاز استان گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار 

طی دو سال آینده است و با اجرایی شدن این برنامه ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان به بالاتر از 90 درصد خواهد رسید.

در این مراسم دکتر رازانی، استاندار کرمانشاه، از عملکرد شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار رضایت کرد و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه شبکه گازرسانی در استان، خصوصا در بخش گازرسانی روستایی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار