استاندار البرز در سلسله دیدارها با خانواده معظم شهدا، به شهرستان طالقان سفر کرده بود،دیداری نیز با همسرشهیدسرلشگرفلاحی از شهدای خطه طالقان داشت.
کد خبر: ۴۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک : «سیدحمیدطهائی»عصرسه شنبه،درهفتمین روز از برنامه های گرامیداشت هفته دولت و در جریان سفر یک روزه به شهرستان طالقان،به همراه جمعی از مسئولان، به منزل شهیدسرلشگرفلاحی در محله کولج شهر طالقان رفت و یاد و خاطره شهید را گرامی داشت. طهائی در این دیدار با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، گفت: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. وی بیان کرد: برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش کنند که این فرهنگ به نسل های آینده انتقال یابد و برگزاری یادواره شهدا و تکریم خانواده شهدا از جمله راه های انتقال این فرهنگ با ارزش است. استاندار البرز در جریان این دیدار با اهدا لوحی از همسر "شهید سرلشگر فلاحی"، تجلیل به عمل آورد.
ولی‌الله فلاحی، در سال ۱۳۱۰ در طالقان متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در طالقان و دبیرستان نظام تهران گذراند،پس از اخذ دیپلم در مهرماه سال ۱۳۳۰ وارد دانشکده افسری شد و با درجه ستوان دومی از آن دانشکده فارغ‌التحصیل شده و سپس در لشکر ۹۲ زرهی خدمت خود را شروع کرد. وی پس از پیروزی انقلاب ایران در سال (۱۳۵۷) به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش منصوب شد و از آغاز جنگ ایران و عراق در جبهه‌ها حضور دائم داشت.سرلشکر فلاحی،در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۵۸ به سمت ریاست ستاد مشترک ارتش برگزیده شد. وی در سانحهٔ هواپیمای سی-۱۳۰ در ۷ مهر ۱۳۶۰ به شهادت رسید.





منبع : سپیدارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار