رئیس پلیس‌راه استان ایلام ادامه داد: بزرگ‌ترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچک‌ترین بی‌احتیاطی‌ها اتفاق می‌افتد و همچنین بستن کمربند ایمنی هنگام رانندگی میران صدمات وارده به سر و تنه و اعضای بدن را حدود ۷۰ در صد کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۴۸۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 30 August 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: انتظار می‌رود رانندگان با پرهیز از تخلفات رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و هم‌سفران مهیا کنید.

و ی بابیان اینکه رانندگان خط ممتد وسط جاده حکم دیوار قانون دارد و عبور کردن جهت سبقت و دور زدن بر روی آن ممنوع، خطرناک و حادثه‌آفرین است افزود: رعایت مقررات مساوی با پیشگیری از تصادفات است.

همتی زاده با تأکید بر اینکه رانندگان لذت سفر خود را با سرعت غیرمجاز به خاطره تلخ تبدیل نکنید تصریح کرد: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ از مهم‌ترین علل سوانح رانندگی هستند پس با رعایت کردن آن‌ها حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام ادامه داد: بزرگ‌ترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچک‌ترین بی‌احتیاطی‌ها اتفاق می‌افتد و همچنین بستن کمربند ایمنی هنگام رانندگی میران صدمات وارده به سر و تنه  و اعضای بدن را حدود ۷۰ در صد کاهش می‌دهد.  

وی اضافه کرد: با اولین احساس خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی اجتناب شود با استراحت کافی رانندگی را از سر بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار