فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نتیجه فاصله از ولایت، انحراف است، گفت: ما برای انقلابی‌ماندن باید روز به روز بصیرت خود را افزایش دهیم و انسان بصیر، راه‌شناس، هدف‌شناس و دشمن‌شناس است.
کد خبر: ۴۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 30 August 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه امروز صبح در نخستین یادواره شهدای کارمند کرمان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌هایی که مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بر آن تاکید دارند انقلابی‌ماندن، انقلابی فکر‌کردن و انقلابی عمل‌کردن است. اطاعت از مقام والای ولایت از ویژگی‌های انقلابی‌بودن است و شهدا در این مسیر در صف اول بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر انسان بخواهد انقلابی فکر کند و عملش انقلابی باشد، باید دقیقاً پشت سر رهبری حرکت کند، افزود: هرکس جلو بیافتد و یا عقب بیافتد دچار انحراف خواهد شد و همه جریان‌هایی که در طول انقلاب از مسیر انقلاب جدا شده و منحرف شدند از ولایت فاصله گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه فاصله از ولایت، انحراف است خاطرنشان کرد: ما برای انقلابی‌ماندن باید روز به روز بصیرت خود را افزایش دهیم و انسان بصیر، راه‌شناس، هدف‌شناس و دشمن‌شناس است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه بصیرت‌افزایی مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و همه باید برای انقلابی ماندن خود بصیرت داشته باشند، گفت: باید تمام تلاش خود را در انقلابی شدن جامعه بگذاریم تا روحیه ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه انقلابی‌ها اهل معنویت، ارتباط با خدا، انجام واجبات و ترک محرمات هستند تصریح کرد: انقلابی‌ها با تمام وجود خود را در انجام کارها در پیشگاه خداوند می‌بینند و خط و جناح‌شان روشن است.

وی با اشاره به خطبه‌های حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه گفت: امام علی(ع) نیز در نهج‌البلاغه همه کارگزاران حکومت اسلامی را خادم مردم معرفی می‌کند.

ابوحمزه با بیان اینکه شهدای کارمند ما نیز اینگونه بودند و بهترین الگو برای مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی هستند، گفت: هر که انقلابی بماند مردم تکریمش می‌کنند و به او احترام می‌گذارند.

به گزارش تسنیم، نخستین یاواره شهدای کارمند با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله پخش کلیپ، اجرای نمایش، مداحی و مرثیه‌سرایی همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار