امام جمعه کرمانشاه دوران نوجوانی را دورانی بسیار مهم و سرشار از استعداد و توانایی دانست و گفت: دانش‌آموزان ایرانی باید با فضای علم، دانش و سبک زندگی اسلامی رشد و نمو پیدا کنند.
کد خبر: ۴۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 30 August 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازاداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در دیدار با دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: مهمترین کار امام باقر(ع) کار فرهنگی و بصیرت‌افزایی در بین مردم بود و باید زندگی این امام همام را الگوی خود قرار دهیم که در عمر با برکت خود شاگردان فراوانی را تربیت کرد و بیش از 30 هزار حدیث و روایت از ایشان نقل شده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری همواره بر کسب علم، آگاهی و بصیرت‌افزایی تاکید دارند و همه ما وظیفه داریم زمان و موقعیت خود را بشناسیم و همواره آماده مقابله با تهاجمات دشمن باشیم. 

وی افزود: علم و دانش برای انسان قدرت و توانایی می‌آورد و شما آینده‌سازان این مملکت باید با کسب علم و دانش و به کارگیری آن در زمینه‌های مختلف بر اقتدار کشور بیافزایید. 

علما دوران نوجوانی را دورانی بسیار مهم و سرشار از استعداد و توانایی توصیف کرد و افزود: دانش‌ آموزان ایرانی باید با فضای علم، دانش و سبک زندگی اسلامی رشد و نمو پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) علم و آگاهی را از متن اسلام و قرآن استخراج کرد و با تفکر اسلامی و پشتوانه اسلام در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاد و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار