مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در نقاط روستایی گفت: به افرادی که در زمینه صنعت دریانوردی و گردشگری دریایی طرح‌های اشتغالزایی داشته باشند تسهیلات اشتغالزایی روستایی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 30 August 2017
بهرام نکیسا ظهر امروز در نشست اشتغال روستاهای ساحلی استان بوشهر با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این استان وجود سواحل است اظهار داشت: روستاهای ساحلی استان بوشهر در حوزه گردشگری دریایی و صنعت دریانوردی از قابلیت  استثنایی برخوردار هستند.

وی از پرداخت تسهیلات به مشاغل مرتبط با سواحل و دریا خبرداد و  افزود به منظور ایجاد اشتغال در روستاهای ساحلی استان بوشهر به متقاضیان ایجاد کسب و کار مرتبط با مشاغل دریایی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت : ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و تولید  اصلی‌ترین هدف و ماموریت هر دلسوزی است که در جامعه  مسئولیت می‌پذیرد.

نکیسا با تاکید بر تدوین سند توسعه روستایی توسط  شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر  تصریح کرد: ضرورت دارد منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها سند توسعه و اشتغال روستای خود را تدوین و بیش از پیش به معیشت و اشتغال مردم روستا توجه کنند.

وی با بیان اینکه ثروت یک جامعه توان و استعداد و قدرت خلاقیت در تولید و ایجاد اشتغال آن جامعه است تاکید کرد: از این رو روستاهای ساحلی استان بوشهر از ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری دریایی برخوردار هستند که جا دارد که دهیاران روستاهای ساحلی استان بوشهر به این مهم توجه ویژه  کنند چرا که فرصت‌های شغلی متنوع و متعددی بدنبال رونق گردشگری دریایی در روستا شکل می‌گیرد و سبب ایجاد اشتغال نیروی کار در روستاها می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در نقاط روستایی افزود: به افرادی که در زمینه صنعت دریانوردی و گردشگری دریایی طرح‌های اشتغالزایی داشته باشند تسهیلات اشتغالزایی روستایی پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار