استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم گفت: در طول فعالیت دولت به واحدهای بزرگ تولیدی استان که مشکل داشتند، کمک کردیم تا این واحدها تعطیل نشوند، از جمله این واحدها می توانیم به فولاد غرب آسیا اشاره کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی با اشاره به احداث سد کوچری اظهار کرد: سال گذشته این سد به بهره برداری رسید و ظرفیت ذخیره سازی آب در سد کوچری 205 میلیون متر مکعب است.

وی ادامه داد: افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهری قم یکی از فعالیت های این دولت بود، این تصفیه خانه 250 هزار نفر از مردم این شهر را پوشش می دهد، مطالعات تصفیه خانه منطقه پردیسان انجام شده است و به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم تا با تضمین خرید پساب برای احداث این تصفیه خانه وارد عملیات اجرایی شود.  

استاندار قم افزود: سعی کردیم در طول فعالیت دولت به واحدهای بزرگ تولیدی استان که مشکل داشتند، کمک کنیم تا این واحدها تعطیل نشوند، از جمله این واحدها می توانیم به فولاد غرب آسیا اشاره کنیم.

صادقی با اشاره به ضرورت گسترش فضای سبز در قم اظهار کرد: با توجه به مساله خشکسالی در استان و بیابان زایی در قم، طرح کاشت نهال های مناسب با اقلیم قم را در دستور کار داریم و در این راستا 7 هزار هکتار نهال کاری در استان داشتیم.

وی ادامه داد: یک همایش ملی را برای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت دریاچه نمک با 6 استان مجاور را برگزار کردیم، اگر وضعیت این دریاچه بحرانی شود، گرد و خاک حاصل از دریاچه نمک زندگی 25 درصد از مردم کشور را مورد تاثیر قرار خواهد داد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل دبیرخانه دائمی همایش بحران دریاچه نمک وضعیت بهتری را در زمین تامین حق آبه این دریاچه شاهد باشیم. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار