معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: با تامین امکانات و تجهیزات پیشرفته پدافندی و الکترونیکی توانمندی پدافند هوایی منطقه جنوب افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 30 August 2017
سرگرد حسن شورابی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه پدافند هوایی منطقه جنوب در بوشهر با اشاره به ارایه توانمندی پدافند هوایی ایران اسلامی در نمایشگاه مدافعان آسمان ولایت اظهار داشت: در آستانه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) به فرمان مقام معظم رهبری، نمایشگاه مدافعان آسمان ولایت در پدافند هوایی منطقه جنوب در بوشهر گشایش یافت.

وی با اشاره به ارایه تجهیزات پدافند هوایی در نمایشگاه یاد شده خاطر نشان کرد: در نمایشگاه مدافعان آسمان ولایت توانمندی‌های کشور در زمینه سامانه موشکی، توپخانه‌ای و راهبردی به نمایش گذاشته شده است.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب بیان کرد: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی و استعداد پدافند هوایی به نمایش درآمده است.

شورابی با اشاره به ایجاد غرفه‌‌های فرهنگی و عملیات بازرسی افزود: در کنار توانمندی پدافند هوایی، غرفه‌های فرهنگی، عملیات روانی و بازرسی نیز مستقر شده است.

این مسئول از افزایش توانمندی پدافند هوایی منطقه جنوب خبرداد و خاطر نشان کرد: با تامین امکانات و تجهیزات پیشرفته پدافندی و الکترونیکی توانمندی پدافند هوایی منطقه جنوب افزایش یافته است.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب از برپایی نمایشگاه یاد شده تا 10 شهریورماه جاری خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه مدافعان آسمان ولایت تا 10 شهریور در مسجد امام سجاد پدافند هوایی منطقه جنوب در بوشهر پذیرای علاقمندان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار