در حرم کریمه اهل بیت(س)
مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری حلقه‌های معرفتی مهدویت در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 30 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مریم شهبازی اظهار کرد: ظهور و بسترسازی برای فرج آرمان مسلمان برای رسیدن به مدینه فاضله اسلامی است تا در پناه این مدینه فاضله معنویت، اخلاق، عدالت و نوع دوستی بر زندگی بشر حاکم شود و این هدف مهم جز با ترویج فرهنگ انتظار و نهادینه شدن آن در جامعه و به خصوص مادران به عنوان مربیان نسل آینده ممکن نخواهد شد.

وی افزود: از آن جایی که در مبحث مهدویت و ظهور بیشترین شبهات از سوی دشمن ترویج شده و باید این شبهات و فرهنگ انتظار برای مردم و به ویژه بانوان بازتعریف شود، واحد مراسم و محافل خواهران به عنوان زیر مجموعه امور فرهنگی خواهران اقدام به برگزاری حلقه‌های معرفتی مهدویت برای بانوان کرده است.

وی افزود: این حلقه‌های معرفتی مهدویت در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها در طول شهریور برای بانوان برگزار خواهد شد.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه این حلقه‌های معرفت در نوبت عصر روزهای چهارشنبه خواهد بود، گفت: تدریس این حلقه‌های معرفتی را خانم نادر نژاد از اساتید حوزه علمیه خواهران بر عهده دارند.

شبهازی با اشاره به سرفصل‌های این حلقه‌های معرفتی یادآور شد: در نخستین حلقه از این حلقه‌های معرفتی موضوع معرفت و شناخت امام زمان(عج) مطرح شده و در دو حلقه بعدی موضوعات ویژگی‌های منتظران و فوائد غیبت برای بانوان شرکت کننده در این حلقه معرفتی مطرح خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار