سعید حاصلی در گفتگو با تابناک:
مدیر بیمه تجارت نو در استان کرمانشاه گفت:مهم‌ترین اولویت ما کسب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات مشاوره تخصصی قبل از صدور بیمه‌نامه، ارائه نرخ و شرایط فنی، پرداخت سریع و به موقع خسارت با استفاده از بسترهای الکترونیک است.
کد خبر: ۴۸۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 30 August 2017
سعید حاصلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه 250 میلیارد تومان در سال 1395 آغاز به کار کرد و در سال گذشته معادل بیش از 90 درصد بودجه پیش‌بینی‌شده برنامه‌های شرکت محقق شده است و این شرکت تا پایان سال 96 در اکثر استان های کشور شعب خود را دایر خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد:وظیفه اصلی بیمه تجارت نو کمک به حفظ سرمایه‌های این استان‌ها، جلوگیری از وقوع خسارت احتمالی، کنترل ریسک و جبران به موقع و سریع خسارت است.

حاصلی تصریح کرد:این شرکت آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی ریسک و ایمنی برای فعالان اقتصادی را دارد و از این طریق تلاش می‌کنیم ضمن کمک به کاهش احتمال وقوع خسارت، زمینه‌های توسعه فرهنگ ایمنی را فراهم سازیم

مدیر بیمه تجارت نو در استان اظهار داشت:علاقه مندان به فعالیت در حوزه بیمه در استان کرمانشاه جهت جذب نماینده فروش توسط این شرکت در 2 سطح جنرال و تک رشته  می توانند فعالیت کنند لذا از متقاضیان خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعبه این شرکت واقع در آدرس کرمانشاه میدان آزادی ساختمان مرکزی بانک تجارت مراجعه نمایند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار