فرماندار مریوان خبر داد
فرماندار مریوان از رشد ۶۴ درصدی حضور آثار در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و گفت: شرکت ۴٢٣ اثر نوید خوبی برای توسعه تئاتر خیابانی مریوان است.
کد خبر: ۴۸۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 30 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد شفیعی در جلسه هماهنگی برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان یک برنامه ملی و دارای دغدغه‌های ملی است لذا تمامی مسئولین و مدیران موجود در این شهرستان می‌بایست تمامی توان و تلاش خود را در راستای برگزاری باشکوه این جشنواره به کار گیرند.

وی ضمن تاکید بر آمادگی مریوان برای برگزاری این جشنواره بین‌المللی گفت: به منظور برگزاری مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در روزهای آتی جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا تمامی تدابیر این امر مهم مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار مریوان با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره برای مردم، تصریح کرد: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است که به شیوه مستمری برگزار می‌شود و مردم نیز همواره مشتاق آن هستند و با آن انس گرفته‌اند.

وی از رشد ۶۴ درصدی حضور آثار در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و گفت: شرکت ۴٢٣ اثر نوید خوبی برای توسعه تئاتر خیابانی مریوان است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار