رئیس سازمان حج و زیارت بر حفظ سلامت غذای زائرین برای ایام تشریق تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از پایگاه خبری سازمان حج و زیارت؛  رئیس سازمان حج و زیارت  به اتفاق تعدادی از مسئولین بخش های مختلف ستاد حج از آشپزخانه مرکزی قحطانی بازدید کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار عنوان کرد: علیرغم آنکه به دلیل عدم حضور در حج سال گذشته،  بخشی از زیر ساختهای مهم خدماتی از جمله آشپزخانه های صنعتی بزرگی که درصد بالایی از غذای زایرین را تامین می کرد از دست ما خارج شد اما با تلاش شبانه روزی و بی وقفه همه عزیزان؛ بهره برداری از آشپزخانه های موجود در حد مطلوب ممکن گردید و تا کنون نیز نحوه خدمات دهی در حوزه تغذیه خوب بوده است.

وی  با اشاره به حساسیت ایام تشریق و گرمای هوا تاکید کرد: یکی از قسمت های مهم عملیات حج در ایام تشریق بموقع رساندن و از همه مهمتر سالم رساندن غذا به زائرین در ایام تشریق است، لذا لازم است هم واحد تغذیه و هم مدیریت آشپزخانه ها بر کیفیت بسته بندی غذا و رعایت نکات بهداشتی برای اطمینان از سلامت ماندن آن مورد توجه جدی همه دست اندرکاران غذا باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی صمیمی از تلاش های شبانه روزی و خالصانه نیروهای این آشپزخانه ها که با تحمل هوای گرم در هر وعده غذایی برای حدود۴۰ هزار زائر غذا طبخ میکنند، قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی سلامت و صحت نمود.

غروری مدیر آشپزخانه قحطانی در این بازدید نسبت به فرآیند بسته بندی غذای ایام تشریق و نحوه ارسال آن توضیحاتی را ارائه کرد.

لازم بذکر است آشپزخانه قحطانی در حج سالجاری توسط مدیر و آشپزهای خراسان رضوی اداره میگردد که در ابتدای ورود رئیس سازمان حج و زیارت با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از وی استقبال کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار