عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان افزود:‌ حوزه ارتباطات و فناوری از حیث اینکه یک جوان انتخاب شده قابل تأمل است.
کد خبر: ۴۸۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 30 August 2017
به گزارش تابناک : عبدالله ناصری  بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم جناحی نیست و از هر نوع جریان سیاسی کشور در این کابینه نمایندگانی وجود دارد، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از کابینه دوازدهم افراد غیرحزبی و غیرتشکیلاتی هستند اما نکته مهم این است که این کابینه به رغم اینکه میانگینش نسبت به کابینه اول بهتر است اما آن چنان با شعارهای انتخاباتی آقای روحانی در 20 اردیبهشت 96 همخوانی ندارد.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با تأکید بر اینکه امیدواریم آقای روحانی عمده مطالبات مردم در حوزه اقتصادی را دنبال کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که او در چهار ساله دوم کارهای انجام نشده در چهار سال اول را تکمیل کند و در راستای معیشت و رفاه مردم گام‌های اساسی بردارد.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان حاضرند به ازای سامان یافتن زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم از مطالبات سیاسی خود کوتاه آیند تا‌ آرزوی بزرگتر در راستای تأمین منافع ملی محقق شود.

ناصری با بیان اینکه نیمی از کابینه افراد غیرحزبی هستند، گفت: از این جهت روحانی به وعده خود عمل کرده است.

وی افزود:‌ حوزه ارتباطات و فناوری از حیث اینکه یک جوان انتخاب شده قابل تأمل است ولی از بُعد جهت‌گیری می‌تواند پیام رسان کناره‌گیری آقای روحانی از برخی مسائل توسعه سیاسی باشد.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به اینکه علت اصلی رویکرد اصلاح طلبان به روحانی گفتمان اصلاح طلبانه او بود، بیان داشت: به همین جهت هنگام انتخابات او را ترجیح دادند و به عنوان نامزد تشکیلاتی خود برگزیدند.

ناصری خاطرنشان کرد: کماکان اصلاح طلبان معتقدند که روند آقای روحانی در راستای توسعه کشور است و اصلاح طلبان هم بعد از سال 92 و96 منافع حزبی خود را تحت الشعاع منافع ملی قرار دادند.





منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار