تيم ملي ايران پيش از اين با بازي‌هاي خوبي كه به نمايش گذاشت، صعود خودش را قطعي كرده بود. براي بازي برابر كره، نكته‌اي كه اهميت دارد، اين است كه بازيكنان ايران همچنان انگيزه خودشان را حفظ كنند و با همان قدرت هميشگي به مصاف كره جنوبي بروند.
کد خبر: ۴۸۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 30 August 2017
به گزارش تابناک : مصاف ايران با كره جنوبي از نظر حيثتي بودن آن، حايز اهميت است و البته نگاه تيم ملي ازبكستان نيز به بازي ايران است و بازيكنان ما بايد با ارائه بازي خوب و جوانمردانه، كره را از پيش رو بردارند. درست است كه اين بازي براي ايران جنبه تداركاتي دارد اما براي كره و ازبكستان كه هنوز بر سر صعود مي‌جنگند، بسيار مهم است. متاسفانه كي‌روش با همه ويژگي‌هايي كه دارد اما به صحبت هاي پيشكسوتان و مربيان ايراني اهميتي نمي‌دهد. درواقع رييس فدراسيون فوتبال، كي‌روش شده است.
 
به نظر من جاي بازيكناني نظير علي‌عليپور و كاوه رضايي در تركيب تيم كي‌روش به طور كامل احساس مي‌شود. درست است كه كي‌‌‌روش در چند مقطع بازيكنان دورگه خوبي را به تيم ملي اضافه كرد اما لازم است كه او به بازيكنان جوان داخل كشور نيز اهميت بدهد و آن‌ها را به تيم دعوت كند. زماني كه مربي تيم ملي بودم، امثال پيوس را به تيم آوردم؛ درحالي كه آن‌ها در اوج جواني بودند. بعدها همين جوان‌ها، علي پروين و فرشادپيوس شدند. بهتر است كي‌‌روش به ايراني‌ها اهميت بيشتري بدهد. چرا كي‌روش‌اجازه نمي‌دهد ايراني‌ها كنارش فعاليت كنند، امثال فرهاد مجيدي و جواد نكونام بايد در كنار او باشند و به كسب تجربه بپردازند.
 
تيم ملي به جام جهاني رفته اما نبايد اشكالات ساختاري فوتبال ايران زير سايه اين موفقيت فراموش شوند. ساختار فوتبال ايران مشكل دارد، تيم‌هاي پايه ما هرگز در تورنمنت‌هاي بين‌المللي موفق نبوده‌اند و اين اشكال بزرگي است. تيم‌هاي ليگ برتري ما همه در يك سطح بازي مي‌كنند و اين ايراد است. فدراسيون فوتبال نبايد زير سايه موفقيت تيم ملي از اين مشكلات شانه خالي كند. كي‌روش تيم خوبي ساخته اما بهتر است او به پيشكسوتان فوتبال ايران اهميت بيشتري بدهد. براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌‌كنم و اميدوارم ايران اين بار بتواند از دور‌ مقدماتي جام‌جهاني صعود‌ كند.





منبع : روزنامه قانون 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار