کاظمی با بیان اینکه نمایندگان برای تحقق خواسته های مردم به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دادند، افزود:مردم نیز بار دیگر راه اعتدال، میانه روی، رفع تنش در صحنه بین المللی و راه ایجاد آرامش در کشور به منظور رونق اقنصادی را انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 30 August 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با دادن رای اعتماد به دکتر روحانی و مجلس با دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، صحنه را برای ادای دین و انجام تکلیف دولت دوازدهم فراهم کرد.

به گزارش ایرنا؛ محمد کاظمی به مناسبت هفته دولت در دیدار با اقشار مختلف مردم ملایر که با حضور استاندار همدان برگزار شد، افزود: ملت ایران در حرکت شکوهمند اردیبهشت 96 زمینه های اقتدار را برای کشور آفریدند و حاصل این اقتدار برگزاری مراسم باشکوه تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری بود.

وی اظهار کرد: برگزاری این مراسم باشکوه و حضور 105 نماینده کشورهای مختلف در ایران اسلامی، نشان از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است که حاصل رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، حضور پرشکوه مردم و سایر نهادها و نیروهای لشگری و کشوری است.

وی ادامه داد: در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی ریاست جمهوری، بسیاری از نمایندگانی که حتی در خط سیاسی و نگرش با دکتر روحانی همراه نبودند، در جهت بررسی صلاحیت وزرا، منافع و مصالح کشور را لحاظ کردند.

کاظمی با بیان اینکه نمایندگان برای تحقق خواسته های مردم به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دادند، افزود: مردم نیز بار دیگر راه اعتدال، میانه روی، رفع تنش در صحنه بین المللی و راه ایجاد آرامش در کشور به منظور رونق اقنصادی را انتخاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های دولت دوازدهم در این دوره باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در کنترل تورم موفق بود که امیدواریم در این دوره در رفع رکود و خروج بخش مسکن از رکود نیز موفق عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم گفت: حال که دولت ها متوجه شده اند که ما از اقتدار کافی برخوردار هستیم، سرمایه گذاران خارجی روز به روز برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی می کنند که در استان همدان نیز تلاش ها در این زمینه بسیار خوب است.

کاظمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این سرمایه گذاری ها در شهرستان ملایر نیز برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری استفاده کنیم.

وی همچنین از تلاش ها و همراهی استاندار همدان در احیای شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر تقدیر کرد و افزود: واحد نورد این شرکت به تازگی به چرخه تولید بازگشت که بزودی 2 واحد دیگر آن شروع به تولید می کند که رونق خوبی را در حوزه اقتصادی ملایر ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه محور ملایر به آورزمان- نهاوند به یک قتلگاه تبدیل شده، خواستار واگذاری هر چه سریعتر این طرح به پیمانکار شد و بیان کرد: در سفر وزیر راه به ملایر قول مساعد داده شد 10 کیلومتر از این مسیر امسال به پیمانکار واگذار شود.

کاظمی از استاندار همدان درخواست کرد: این طرح که در ردیف راه های ملی کشور آمده، در زمینه تنظیم قرارداد با پیمانکار برای اجرای 10 کیلومتر از این مسیر چهارخطه دستور ویژه داده شود.

وی گفت: سال گذشته به دلیل قطع برق خسارت هایی به گلخانه های ملایر وارد شد که هنوز این خسارت ها پرداخت نشده، در حالیکه اعتبار آن مصوب اما اجرایی نشده و از استاندار همدان می خواهیم پیگیری های لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی همچنین در خصوص محور چهار خطه ملایر به بروجرد به عنوان شاهراه جنوب و غرب کشور نیز بیان کرد: هنوز حدود هشت کیلومتر این مسیر باقی مانده که در سفر دکتر نوبخت به ملایر 70 میلیارد ریال برای این طرح مصوب شد که 20 میلیارد ریال آن وصول شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار پیگیری های لازم برای اخذ مابقی این اعتبار و همچنین راه اندازی رادیو شهری ملایر با کمک و پیگیری های استاندار همدان شد و افزود: برای برگزاری باشکوه جشنواره مبل و منبت ملایر و شناساندن این صنعت به کشور نیاز به کمک و حمایت داریم.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار