لنده در هفته دولت
همزمان با هفته دولت ، شهرستان لنده میزبان برخی از مسئولین استانی بود تا برخی از پروژه های این شهرستان ، کلنگ زنی یا افتتاح شود.
کد خبر: ۴۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ در روز ششم از هفته دولت برخی مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در محل احداث پروژه ها ، اقدام به کلنگ زنی و یا افتتاح این پروژه ها نمودند.
افتتاح بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان
بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان لنده قیام و موگرمون با حضور محنایی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آب وفاضلاب روستایی، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون و روسای ادارت و مردم روستای بیشه ای در جوار گلزارشهید محمد کریم خوشقدم افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاحیه این مجتمع بزرگ آبرسانی گفت: آب و فاضلاب روستايي يك دستگاه دولتي و خدمات رسان است كه طبق قانون وظيفه تامين آب در روستاها را بر عهده دارد و هم اكنون ما در زمينه تامين آب به روستاهاي استان فعال هستيم.
 

وی افزود: امروزه از آب به عنوان كالايي ارزشمند یاد می شود كه در سبد روزانه مردم بايد وجود داشته باشد و از همين رو خدمات ما همیشه ادامه دار است.
مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بیش از 530روستا در استان کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی لوله کشی برخوردار هستند.
وی تاکیدکرد: با افتتاح مجتمع بزرگ قیام و موگرمون بیش از 31 روستا با جمعیتی بالغ برهفت هزار و 582نفر تحت پوشش این دو مجتمع آبرسانی هستند که برای اجرای این پروژه بیش از سه میلیارد و 500میلیون تومان از سال 93 تا کنون از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
پاسره اظهارکرد: در این دو مجتمع دو حلقه چاه عمیق و بیش از 62 و نیم کیلومتر عملیات اصلاح، تعویض و توسعه شبکه در این روستاها صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم سایر روستاهای باقی مانده شهرستان را نیز ساماندهی و آبرسانی کنیم.
مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد از تلاش ها و همکاری اداره منابع طبیعی و بخشداران مرکزی و موگرمون که در رفع معارضات اجتماعی بیشترین نقش را داشته اند به طور ویژه قدردانی کرد.
افتتاح و کلنگ زنی فاز های پروژه دو مداره کردن برق لنده
 با حضور معاون عمرانی و هماهنگی استانداری و مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستان لنده فاز اول و دوم دو مداره کردن برق شهرستان لنده افتتاح و فاز 3، 4و 5 این پروژه کلنگ‌زنی شد.
داوود رهزادی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ دو مداره کردن برق شهرستان لنده با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان لنده لازم بود برق این شهرستان توسعه و زیرساخت‌های ارتقاء آن تأمین گردد.
‌وی افزود: توسعه اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و ... و اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی نیازمند تأمین برق و استفاده از این خدمت بوده که توسعه آن در دستورکار شرکت برق استان قرار گرفته است.
‌مدیر عامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حمایت شرکت توانیر و در مدت زمان کمتر از 30 ماه این پروژه طراحی اجرا و فازهای اول و دوم آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

‌رهزاری پروژه دومداره کردن برق شهرستان لنده را عاملی در جهت توسعه همه‌جانبه این شهرستان دانست و یادآور شد: فاز اول و دوم پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال با موفقیت به پایان رسید و امروز فازهای سوم و چهارم و پنجم با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش و همت مردم و مسؤولان شهرستان لنده در راستای حل معارضات اجتماعی و و پیگیری مستمر آنها مسؤولان امر را مصمم‌تر از گذشته برای اجرای این پروژه کرده است.
‌مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به خاموشی 9 ساعته برق در شهرستان لنده اشاره و گفت: با توجه به خاموشی‌های اخیر از همه مردم شریف شهرستان لنده عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در آینده چنین مشکلی به وجود نیاید.
‌رهزادی ادامه داد: بحث ایستگاه تقویت فضار برق شهرستان لنده با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی ، راه‌اندازی و افتتاح آن در این شهرستان باشیم.

روکش آسفالت جاده لنده به سوق افتتاح شد
علی خوان‌پایه در آئین افتتاح روکش و لکه‌گیری آسفالت جاده لنده به سوق با تبریک هفته دولت به وضعیت جاده‌ها و محورهای ارتباطی شهرستان لنده اشاره و اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح ایمنی و تأمین جانی و مالی و تردد آسان پروژه لکه‌گیری، روکش و آسفالت جاده لنده به سوق انجام شد.
وی افزود: تخریب جاده هزینه‌های بسیاری را برای استفاده کنندگان ودارندگان خودرو و وسایل نقلیه به همراه داشته که این پروژه تا حد قابل توجهی هزینه‌ها را کاهش و باعث صرفه‌جویی شده است.

‌مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد در زمینه لکه گیری، روکش آسفالت و تعمیر پل بزرگ لنده طراحی و اجرایی گردید.
خوان‌پایه در ادامه یادآور شد: اعتبارات حوزه راهداری بسیار ناچیز بوده و در راستای ایمن‌سازی نیازمند اعتبارات بهتری می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: سعی شده این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا در حد توان گوشه‌ای از توقعات مردم که به حق بوده را برآورده سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار