در هفته گرامیداشت دولت
شهرستان آمل دارای پنج شهر شامل آمل ، رینه ، گزنک ، دابودشت و امامزاده عبدالله است. دولت در این شهرستان 75 طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی افتتاح می کند که برای اجرای این طرح ها بیش از 500 میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی وبخش خصوصی هزینه شده است.
کد خبر: ۴۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، شهرداری امامزاده عبدالله آمل برای ساخت ساختمان شهرداری و آتش نشانی این شهر با 600 متر مربع مساحت حدود 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و بودجه شهرداری هزینه کرده است.
 
شهردار امامزاده عبدالله در آئین بهره برداری از این طرح گفت که با وجود منابع مالی بسیار کم در سال جاری یک بوستان 300 متری در مدت کاری 12 روز با تلاش نیروهای این شهرداری در سوم خرداد ماه امسال افتتاح شده بود.
 
جواد صلواتی افزود : ساخت پارک دیگری به نام ولی عصر به مساحت یکهزار و 800 متر مربع نیز آغاز شده و تمام تلاش شهرداری امامزاده عبدالله برای افتتاح آن تا دهه مبارک فجر امسال است.
 
وی ادامه داد : امسال روکش آسفالت خیابان امام راحل نیز به طور کامل انجام شده و تا دهه فجر امسال نیز چهار میدان جدید در شهر امامزاده عبدالله بهره برداری خواهد شد.
 
فرماندار آمل هم در این مراسم گفت که رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم توجه به شهرداری های کوچک و تازه تاسیس است که درآمد کمتری نسبت به دیگر شهرداری ها دارند.
 
سیدجعفر رسولی افزود : در دولت یازدهم کمربندی غربی آمل - چمستان به جاده هراز تکمیل و بهره برداری شده که نقش بسیار زیادی در کاهش بارترافیکی به داخل شهر آمل داشته است.
 
وی ادامه داد : برای تعریض جاده هراز که بخشی از مسیر آن در حوزه استحفاظی بخش امامزاده عبدالله واقع شده در دولت تدبیر و امید بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت .
 
فرماندار آمل همچنین با بیان اینکه در هفته گرامیداشت دولت در این شهرستان 75 طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی افتتاح می شود، گفت که برای اجرای این طرح ها حدود 509 میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی وبخش خصوصی هزینه شده است.
 
رسولی با بیان اینکه اقدامات دولت تدبیر وامید در دیگر بخش های شهرستان نیز قابل لمس و ثمربخش بوده است ، افزود : در چهار سال فعالیت دولت یازدهم ، گازرسانی به 90 روستا انجام شد.
 
وی ساخت پنج مجتمع آبرسانی برای بهره مندی 44 روستا ، تکمیل و چهارخطه شدن بخشی از جاده های ارتباطی آمل به بابل قدیم، آمل به فریدونکنار، آمل به چمستان ، آسفالت راه دسترسی 201 روستا و تجهیز ، تسطیح ویکپارچه سازی 504 کیلومتر از شالیزارهای شهرستان را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد.
 
به مناسبت ششمین روز از هفته دولت دو طرح تولیدی شامل دو مزرعه پرورش مرغ گوشتی درمجموع به ظرفیت بیش 65 هزار قطعه در سال در روستاهای' داودکلا و سهری' آمل افتتاح شد.
 
برای افتتاح این طرح ها درمجموع بیش از 6 میلیارد تومان از محل اعتباری های استانی وتسهیلات بانکی هزینه شده است.
 
شهرستان آمل دارای پنج شهر شامل آمل ، رینه ، گزنک ، دابودشت و امامزاده عبدالله و بیش از 350 روستا با جمعیت حدود 405 هزار نفر است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار