خبر خوش مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد
خادم : یکی از مهمترین سیاست های دولت گاز دار نمودن همه روستاهای بالای 20خانوار و در آینده نزدیک نیز روستاهای زیر 20خانوار است که 458روستا در آینده نیز گازرسانی خواهندشد.
کد خبر: ۴۸۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 29 August 2017
کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چهارراه آل طیب و قیام و روستاهای بهمئی در بخش مرکزی لنده و با حضور مسئولان استا،،نی و شهرستانی به زمین زده شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون و رؤسای ادارت و مردم روستای چهارراه آل طیب توسط یکی از اعضای خانواده شهید طهماسبی به زمین زده شد.

خادم مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت درگفتگوبا خبر نگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع در اقصی نقاط استان خصوصاً مناطق روستایی ، در سه ماهه اول سال جاری 20کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلنی اجرا شده است.

در آینده همه ی روستاهای زیر بیست خانوار استان گازرسانی می شوند

وی افزود: از میان یک هزارو 735 روستای استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد752روستا بالای 20خانوار می باشند که از این تعداد در سه سال گذشته بیش از 230روستا در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که معادل 40درصد این آمار است.
مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون بیش از شصت و پنج هزار نفر در روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین سیاست های دولت گاز دار نمودن همه روستاهای بالای 20خانوار و در آینده نزدیک نیز روستاهای زیر 20خانوار است که 458روستا در آینده نیز گازرسانی خواهندشد.
خادم در ادامه اظهارکرد: پروژه گازرسانی به 38روستای شهرستان لنده و بهمئی با اعتباری بالغ بر چهارده میلیارد تومان از محلی اعتبارات شرکت ملی گاز تامین که می بایست ظرف مدت350روز تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیر گاز کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: تعداد 70کیلومتر شبکه گذاری خط پلی اتلین و 43کیلومترخط تغذیه فلزی به صورت pecاستفاده خواهد شد که تعداد افراد استفاده کننده از این خط نیز بیش از ده هزار نفر خواهند بود.
وی گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای 38گانه شاهد کاهش چشمگیر مشکلات سوخت طبیعی در روستاها و کاهش میزان خسارت به طبیعت خواهیم بود.
خادم همچنین به برنامه گازرسانی به روستاهای بخش موگرمون به خصوص مونه و شیتاب اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای بخش موگرمون خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
یک فکری هم برای روستاهای کمال شهر بیخ گوش پایتخت بکنید که نه اب دارند نه گاز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار