رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام : در این نمایشگاه سعی براین شده که از تمام نقاط زیبای خطه همیشه سبز چرام استفاده شود و امید است که مورد قبول شما عزیزان و همچنین همشهریان گرانقدر واقع شود.
کد خبر: ۴۸۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 29 August 2017
نمایشگاه عکس و فیلم مناظر طبیعی شهرستان چرام به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس چرام برگزار شد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چرام ,ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری ,معاون صندوق کارآفرینی استان و شورای اداری شهرستان چرام نمایشگاه فیلم و عکس در افتتاح شد.
سعید خردمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در آئین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت:کارنامه خوب و عالی دولت تدبیر و امید در زمینه فعالیت فرهنگی بر هیچکسی پوشیده نیست و موفقیتهای درخشانی در ۴ سال گذشته داشته ان شالله در ۴ سال اینده شاهد کارنامه درخشانتری در زمینه توسعه فرهنگی جامعه خواهیم بود .
خردمند با اشاره به اهمیت فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد:فرهنگ به معنای هوایی است که ما در آن تنفس می کنیم واساسی ترین مسایل مسایل فرهنگی ماست .
وی افزود :فرهنگ تعیین کننده چگونگی تفکر و احساس اعضای جامعه و راهنمای اعمال انسان‌ها و معرف جهان بینی‌های آنها در زندگی است،
خردمند بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام هم در دولت تدبیر و امید جهت توسعه و اعتلای فرهنگ شهرمان فعالیتهای فرهنگی و هنری چشمگیری داشته و تصمیم بر این شد که بمناسبت هفته دولت و همچنین به پاس شعار سال( اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال ) که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده از توانمندی و پتانسیل انجمنهای فرهنگی و هنری بومی شهرستان چرام استفاده کنیم.
وی با اشاره به این که این آثار تو سط انجمن فیلم و عکس به مدیریت آقای مهران غریبی صورت گرفته است تصریح کرد: امروزبه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر دهبانی پور و تلاشهای شبانه روزی انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهد افتتاح این نمایشگاه هستیم .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت :لازم به ذکر است که برای اولین بار در سطح شهرستان چرام چنین نمایشگاهی برگزار می گردد .
وی افزود: در این نمایشگاه سعی براین شده که از تمام نقاط زیبای خطه همیشه سبز چرام استفاده شود و امید است که مورد قبول شما عزیزان و همچنین همشهریان گرانقدر واقع شود.
خردمند تاکید کرد:لازم می دانم از حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر دهبانی پور بخاطر بر پایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کنم .
خردمند با تشکر از مدیران و خبرنگاران که در این افتتاحیه شرکت نمودند اعلام کرد: از امشب به مدت یکهفته ساعت ۹ شب اکران فیلم داریم از همه ی عزیزان با خانواده محترمشان دعوت بعمل می آید.

گزارش و عکس : علی یاری زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار