با توجه به اتفاقاتی که پیش از دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی افتاده نشست خبری پرتنشی برای سرمربی تیم ملی پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 29 August 2017
تابناک رضوی: تیم ملی فوتبال ایران این بار در شرایطی در سئول در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی به مصاف کره خواهد رفت که این مسابقه برای تیم ایران تشریفاتی خواهد بود چون پیش از این صعود ملی‌پوشان به جام جهانی مسجل شده است.

با این حال تیم ملی در شرایطی چند روز پیش از آغاز این مسابقه به سئول سفر کرده که کارلوس کی‌روش از شرایطی که فدراسیون فوتبال کره برای میزبانی از تیم تیم ملی در نظر گرفته رضایت ندارد.

در همین راستا تمرین امروز تیم ملی با نظر کی‌روش لغو شد. آخرین تمرین ملی‌پوشان پیش از جدال برابر کره نیز فردا ساعت 17 به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) قرار است برگزار شود.

همچنین نشست خبری کارلوس کی‌روش فردا ساعت 15 به وقت محلی(10:30 به وقت ایران) برگزار می‌شود. با توجه به سابقه دیدارهای کره و ایران و همچنین اتفاقاتی که پیش از این بازی رخ داد به نظر می‌رسد نشست خبری پر تنشی برای سرمربی تیم ملی پیش بینی می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بعدازظهر (پنجشنبه) از ساعت 16:30 به وقت ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود و یک روز پس از برگزاری این دیدار به تهران باز می‌گردد.

ملی‌پوشان ایران قرار است جمعه شب از سئول به دبی بروند و سپس بامداد شنبه از طریق فرودگاه دبی وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار