شهردار منطقه 6 کرج:
شهردار منطقه 6 شهرداری کرج از آغاز عملیات ساخت سوله ورزشی در بیدارچشمه باغستان غربی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 29 August 2017

علی سلطانی مقدم در گفتگو باخبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: طی نیازسنجی ها و کارشناسی های صورت گرفته و با توجه به کمبود سرانه ورزشی و تفریحی در محله بیدار چشمه واقع در شمال باغستان غربی به درخواست ساکنان این محل، در خصوص ساخت سوله اقدام شد.

وی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی شهروندان در منطقه بیدار چشمه افزود: این پروژه در مساحت پنج هزار و 400 متر مربع با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع در دو طبقه و با بودجه ای بالغ بر 56 میلیارد ریال در مرحله تجهیز کارگاه و خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی در حال اجرا می باشد.

سلطانی مقدم افزود: امروزه ورزش نقش بسزایی در ارتقاء سلامت جسمی و روحی شهروندان دارد که این منطقه در نظر دارد با اجرای این پروژه و احداث این سوله ورزشی در راستای تحقق هرچه بیشتر این امر گام بردارد.

این مسئول ادامه داد: احداث ساختمان های جدید و بهسازی و مرمت فضاهای ورزشی موجود در منطقه در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر و با هدف خدمات رسانی بیشتر به شهروندان منطقه و ایجاد تفریحات و سرگرمی های فرهنگی و سلامتی انجام می شود به همین منظور در ادامه روند ساخت سوله های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی منطقه، این سوله ورزشی در ناحیه بیدار چشمه احداث خواهد شد.

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج افزود: در همین راستا پس از عقد قرارداد و تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مربوطه در راستای اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 کرج در خصوص افزایش سرانه های ورزشی و بهره گیری هر چه بیشتر شهروندان از امکانات ورزشی پروژه احداث سوله ورزشی جهت تعالی فعالیت های ورزشی احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد و تکمیل پروژه های عمرانی گام موثری جهت بهبود سرانه ورزشی منطقه برداشته شود و با ایجاد شور و نشاط در شهروندان نهایتا" منجر به ترغیب شهروندان به ورزش شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار