همزمان با ششمین روز از هفته دولت:
معاون مهندسی توسعه شرکت در این مراسم گفت: برای تامین آب مشترکین در مناطق مختلف طرحهای ضربتی کوتاه مدت مانند حفر و تجهیز چاه ها و بلند مدت همچون استفاده از آب سطحی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۴۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 29 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور معاون آبفاشهری مازندران، فرماندار و امام جمعه شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستانی و خانواده معزز شهدا، طرح فاضلاب مسکن مهر و حفاظت و کنترل از تاسیسات آبرسانی جویبار افتتاح شد.
 
 معاون مهندسی توسعه شرکت در این مراسم گفت: برای تامین آب مشترکین در مناطق مختلف طرحهای ضربتی کوتاه مدت مانند حفر و تجهیز چاه ها و بلند مدت همچون استفاده از آب سطحی در دستور کار قرار دارد.
 
مهندس یزدان پناه، بر مدیریت مصرف و جلوگیری از مصارف غیر ضروری تاکید و تصریح کرد: میزان مصرف آب باید کنترل و به مشترکین پر مصرف آموزشهای لازم ارایه شود.
 
وی، با بیان اینکه ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر استان از خدمات آب و فاضلاب بهره می برند، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه شود.
 
فرماندار شهرستان جویبار نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و قدردانی از پیگیری های صورت گرفته در بخش آب و فاضلاب گفت: پروژه فاضلاب مسکن مهر یکی از پروژه های مهم این شهر در هفته دولت است.
 
وهابی ادامه داد: در برخی از نقاط شهری با مشکل کمبود آب مواجه بودیم که با همت صورت گرفته طی چند سال اخیر این مشکل تا حدودی برطرف شد.
 
حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه جویبار نیز در سخنانی، انجام امور عامه پسند را موجب رضایت و خشنودی خداوند دانست و گفت: انجام کار خیر فزونی برکات در زندگی را به همراه دارد.
 
مدیر امور آبفاشهری جویبار در این مراسم، ایجاد تاسیسات فاضلاب را یکی از ضروریات مسکن مهر دانست و تصریح کرد: طرح احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب مسکن مهر این شهر با ظرفیت ۱۲ لیتر در ثانیه به منظور ارتقای بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست ساکنان این مجتمع و نواحی اطراف به بهره برداری رسید.
 
مهندس کریمی، با اشاره به احداث ۶۶۰ متر شبکه اصلی و فرعی ورودی و خروجی این ایستگاه گفت: برای اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر جویبار، ۴ میلیارد ریال اعتبار صرف و ۹۰۰ خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.
 
وی، در بخش دیگری از سخنانش به حفظ و حراست و کنترل فضای تله متری ایستگاه پمپاژ و مخزن زمینی آب با احداث ساختمان نگهبانی و محصور نمودن فضای تاسیسات آبرسانی اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
 
مدیر امور آبفاشهری جویبار از حضور و مشارکت خیرین در اجرای طرحها قدردانی کرد و افزود: با تشکیل مجمع خیرین آب اقدامات مهمی در این بخش انجام شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار