مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان خبر داد
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی درمانگاه سرخه خبر داد و گفت: 130 هزار مراجعه کننده از خدمات آزمایشگاهی تأمین اجتماعی در این استان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجتبی اکرم ظهر امروز در مراسمی در بیمارستان شفای سمنان بیان کرد: در بخش درمان، هشت درمانگاه و یک بیمارستان و در بحث درمان غیرمستقیم بالغ بر 350 مرکز مطب، درمانگاه و بیمارستان خصوصی و دولتی به بیماران استان سمنان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در بخش درمان سرپایی در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 200 هزار بار مراجعه به مراکز درمانی صورت گرفته است.

اکرم بیان کرد: همچنین 130 هزار مراجعه‌کننده آزمایشگاهی و 53 هزار مراجعه رادیولوژی در سال گذشته از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از بستری شدن 10 هزار بیمار در سال گذشته در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سمنان خبر داد و گفت: پنج هزار عمل جراحی نیز روی بیماران انجام شد.

اکرم با اشاره به اینکه در بحث شاخص سلامت مادران فعالیت گسترده‌ای در استان سمنان صورت گرفت، ادامه داد: با همکاری پزشکان در کاهش زایمان سزارین شاهد رشد چشمگیری بودیم.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای بهبود روند خدمات‌دهی در طرح تحول سلامت کوتاهی نکرده است، اضافه کرد: با توجه به محدودیت ایجاد شده و با بضاعت موجود سعی می‌شود تا خدماتی فراخور به شهروندان ارائه شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی درمانگاه سرخه خبر داد و گفت: این پلی‌کلینیک تخصصی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار