استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: پست و مسؤولیت امانتی بیش نیست و مدیران باید بیش از گذشته به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۴۸۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان ما در جامعه هستند و همه وظیفه ‌داریم قدر و منزلت این نعمت‌های خداوندی را بدانیم.

وی با تأکید بر لزوم تکریم و سپاسگزاری از خداوند متعال به‌واسطه این نعمت تصریح کرد: پشت کردن به مردم و کنار رفتن از میان آنان برایمسؤولانعذاب الهی به دنبال دارد وهر کسدر جامعه با هر پست و مقامی با مردم‌ دوستی کند، مورد تکریم و عزت مردم و مورد عنایت ذات اقدس الهی قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مردم را دوست داشته باشد و مردم را برتر و بالا بداند، افزود: یک مسؤول نباید در جامعه خود را برتر و بالاتر از مردم بداند و الگوی مدیریتی به‌ویژه مدیریت جهادیمسؤولانباید شهید رجایی باشد.

خباز با بیان اینکه پست و مسؤولیت برای یک مسؤول امانتی بیش نیست، خاطرنشان کرد: پست‌ها و مسؤولیت‌ها ابزاری برای خدمت به مردم است و مسؤولیت‌های مختلف به‌خودی‌خود جایگاهی جز خدمت ندارند.

وی گفت: باید نسبت به این مسأله آگاه باشیم و بدانیم که در هر جایگاه و مسؤولیت و مقامی باید در دل نسبت به خدمت به مردم و جلب رضایت حق‌تعالی اهتمام ویژه داشتیم باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی در استان سمنان در هفته دولت افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناها و مشکلات حاکم بر کشور از خدمت و خدمتگزاری به مردم دست برنداشته است و در شرایط سخت حاکم بر حوزه اقتصادی تلاش دولت متوقف نشد و اعتقاد همه دولتمردان بر این بوده که راه توسعه، رشد و پیشرفت اقتصاد کشور تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

خباز همچنین در حاشیه سفر یک‌روزه به شهرستان مهدی‌شهر در دیدار با خانواده شهید محمدعلی محبوبی‌فولادی در روستای فولادمحله به‌اتفاق فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و جمعی ازمسؤولاناظهار داشت: شهادت شهید یک مسأله انتخابی و موهبتی از سوی خداوند متعال برای شخص است.

وی گفت: خداوند متعال برای شهادت شهید شخص را از میان افراد و آحاد مردم در جامعه انتخاب می‌کند و هر کسی نیز لیاقت شهادت در راه خداوند متعال را ندارد.

استاندار سمنان گفت: شهید محمدعلی محبوبی‌فولادی ازجمله شهیدانی است که با آن سن کم خود از میان افراد جامعه برای خداوند متعال برگزیده شد و شخص خداوند نیز خریدار شهیدان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار