رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر از عملیات احداث روشنایی در محور تنکابن _ رامسر به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2400 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 29 August 2017
به گزارش تابناک : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر از عملیات احداث روشنایی در محور تنکابن _ رامسر به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2400 میلیون ریال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محمد رضا چاووشی ضمن اعلام این مطلب افزود : مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

وی خاطر نشان کرد : حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی سطح راه  بستگی به نوع آن ، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه ، وضعیت مکانهای اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد .

چاووشی در ادامه به احداث روشنایی در محور تنکابن _ رامسر  اشاره و اظهار داشت: براساس وظیفه ذاتی این اداره در زمینه ایمن سازی و نگهداری راه ها ، عملیات اجرایی ایمن سازی محور مذکور در قالب ایجاد روشنایی به طول یک کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 2400 میلیون ریال به اجرا در آمد.

وی ادامه داد : با اجرای عملیات یاد شده ، کل مسیر ارتباطی تنکابن _ رامسر در قالب روشنایی ایمن سازی گردید.

گفتنی است پروژه مذکور در گرامی داشت هفته دولت در سال جاری به بهره برداری نهایی رسید.




منبع : تین نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار