کد خبر: ۴۸۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 29 August 2017
رئیس بیمارستان امام علی(ع) چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: عمل آرتروسکوپی زانو برای نخستین بار توسط دکتر محمدرضا برزگر در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.
 
سعید آتون روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمینه جراحی ارتوپدی، آرتروسکوپی یکی از وسایل جراحی است که با کمک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان این دستگاه را برای بیمارستان امام علی (ع) چابهار تهیه کرده ایم.
وی افزود: برای انجام این عمل که بیمار آسیب رباط صلیبی قدامی زانو پیدا کرده بود باید زانو باز و ترمیم می شد که با کمک این دستگاه با کمترین عارضه و بدون باز شدن زانو و با ایجاد چند سوراخ در کمترین زمان ممکن عمل با موفقیت انجام شد.
وی ادامه داد: در عمل های مشابه در گذشته بیمار ممکن بود بعد از عمل از کار افتاده و یا تا زمان بهبودی کامل دردهای شدیدی را تحمل کند.
رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: در عمل با دستگاه آرتروسکوپی بیمار سریع تر بهبود یافته و دردهای خیلی کمتری را نیز تحمل می کند.
آتون اظهار داشت: عمل های مختلفی همچون تعویض مفصل زانو، لگن و نقایص مادرزادی ارتوسکوپی زانو در بیمارستان امام علی (ع) چابهار انجام می شود.
وی تصریح کرد: هم اینک بیمارستان امام علی (ع) چابهار با 158 تخت به بیش از 700 هزار نفر جمعیت شهرستان های همجوار خدمات ارائه می دهد که نیاز است بیمارستان جدید 540 تختخوابی راه اندازی شود.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار