معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: استان قم یکی از اهداف اصلی گروه‌های تکفیری است و باید مسائل امنیتی در برگزاری برنامه‌ها در این استان مورد توجه باشد.
کد خبر: ۴۸۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، احمد جمالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد منافقین در طول دوران دفاع مقدس اظهار کرد: منافقین در طول جنگ تحمیلی به صورت علنی با دشمن علیه کشورمان همکاری کردند.

وی ادامه داد: شب‌های عملیات در دوران دفاع مقدس، لذت بخش ترین دوران زندگی من بود، رزمندگان دفاع مقدس عشق و شور ناشی از شعور داشتند و از دنیا دل کنده بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: یکی از فاکتورهای اصلی بالندگی نظام جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس بود، شرکت افراد در جبهه‌های جنگ تحمیلی نیاز به لیاقت داشت.

جمالی حفظ شعائر را یک دستور حاکمیتی و وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: متاسفانه مدیران برخی از دستگاه‌های استان قم با وجود دعوت شدن به جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این جلسه شرکت نکردند.

وی ادامه داد: حدود 240 هزار دانش آموز در استان قم داریم که این قشر، آینده سازان این کشور هستند، تعداد زیادی از شهدای دوران دفاع مقدس از دانش آموزان بودند و بسیاری از دانش آموزان از کلاس‌های درس به جبهه‌های نبرد با دشمن رفتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: شهدای دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدای کربلا بودند و امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم متقارن است  که باید از این فرصت بهره برداری صحیح داشت.

وی افزود: استان قم یکی از اهداف اصلی گروه‌های تکفیری است و باید مسائل امنیتی در برگزاری برنامه‌ها در این استان مورد توجه باشد.

جمالی با اشاره به ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های استان قم در جلسات استانی اظهار کرد: باید مدیران استان حضور پررنگی در این جلسات داشته باشند، به خصوص جلساتی همچون ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که یک مساله حاکمیتی است.

وی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس از اقشار مختلف مردم ایران بودند و اقلیت‌های دینی و مذهبی را هم در میان شهدای جنگ تحمیلی داریم، باید برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به صورت مردمی برگزار شود و باید سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های مذهبی حضور پررنگی در برنامه‌های این هفته داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی را بر روی بحث اقتصاد مقاومت دارند، هدف اصلی شهیدان این بود که استقلال و حاکمیت کشورمان حفظ شود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار