معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: این نهاد آمادگی کامل دارد که نذورات مردم استان در روز عید سعید قربان را جمع آوری کند.
کد خبر: ۴۸۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 29 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری  اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند نذورات قربانی خود را هم قبل از عید قربان و هم روز عید قربان در روز جمعه 10شهریورماه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و 30 پایگاه در نظر گرفته شده، در سراسر استان تحویل دهند.

وی افزود: دفاتر این نهاد در سراسر استان برای دریافت قربانی، نذورات و وجه نقد با هدف تهیه گوسفند قربانی از سوی افراد خیر و نیکوکار در روز عید برای اهدا به محرومان جامعه فعال است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام یادآور شد: با وجوه های نقدی اهدایی مردم گوسفند تهیه، ذبح و گوشت آماده آن در اختیار خانواده های نیازمند زیرپوشش خدمات این نهاد قرار می ‌گیرد.

دستیاری تاکید کرد: گوشت قربانی با هماهنگی های انجام شده در سریع ترین زمان ممکن بسته بندی و در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار می گیرد.

وی میزان نذورات مردمی اهدایی مردم در عید قربان پارسال را دو میلیارد و 869 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امسال پیش بینی می شود این میزان کمک 40درصد افزایش یابد.

به گفته وی، مردم همچنین می توانند با شماره گیری #084*8877* و یا نصب نرم افزار سکه بر روی تلفن همراه نذورات نقدی خود را به این نهاد پرداخت کنند.

بیش از 40 هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و 25 هزار نفر نیز از خدمات حمایتی بهزیستی برخوردارند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار