به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛
هفت طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 29 August 2017
استاندار تهران در پنجمین روز از هفته دولت امروز به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای افتتاح پروژه‌های این دو شهرستان سفر کرد.

در ابتدا مجتمع خدماتی و رفاهی فیروزان به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در مسیر محور فیروزکوه- دماوند به بهره‌برداری رسید.

مجتمع خدماتی و رفاهی فیروزان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هزینه پرداختی ۸۰  میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید؛ اشتغال‌زایی فاز یک این پروژه ۲۴ نفر است و در حال حاضر ۱۶ نفر مشغول به کار هستند.

مساحت کل زمین مجتمع، ۲۱ هزار و ۶۳۸ مترمربع و مساحت فاز یک هزار و ۵۰۰ مترمربع بوده و مساحت دوم ۱۱ هزار و ۱۳۸ مترمربع برای احداث مجتمع تجاری و سالن‌های میهمانی و همایش و اقامت برای ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است.

مرحله نخست این مجتمع شامل رستوران، سوپرمارکت، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، اتاق مادر و کودک و فضایی برای ارائه خدمات راهداری و بهداشتی به مسافران به زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو است.

بهره‌برداری از طرح تولید فرآورده‌های گوشتی در دماوند

همچنین در مراسمی طرح تولید فرآورده‌های گوشتی شرکت صدف نارون به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مسؤولان در دماوند به بهره‌برداری رسید.
طرح تولید فرآورده‌های گوشتی از پروژه‌های قابل افتتاح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به مناسبت هفته دولت امسال است که در شهرک صنعتی آیینه‌ورزان این شهرستان بهره‌برداری شد.

اجرای این کارگاه در مساحت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع با ظرفیت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تن در سال و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

با اجرای این طرح، برای ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

بهره‌برداری پروژه‌های آبفای شرق استان تهران

در مراسمی پروژه‌ مرکز پایش و راهبری تله‌متری آب و فاضلاب شهر دماوند و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شهرک پونای شهر رودهن به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در این مراسم، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، ۱۳ پروژه مختلف آبفا در شرق این استان آغاز عملیات داشت یا به بهره‌برداری رسید.

"مجتبی صفدری" افزود: آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری آبفای دماوند، افتتاح تله‌متری دماوند، افتتاح ساختمان اداری آبفای آبسرد، افتتاح حفر و تجهیز چاه آبسرد و افتتاح مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شهرک پونای رودهن پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان دماوند است.

وی گفت: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان فیروزکوه شامل افتتاح مخازن هوایی و زمینی دشت ناصر و افتتاح تله‌متری شهر فیروزکوه و در شهرستان پردیس شامل بهره‌برداری از دو دستگاه دیزل ژنراتور در خط انتقال پردیس و افتتاح تصفیه‌خانه اضطراری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در خصوص افتتاح مرکز پایش و راهبری تله‌متری آب و فاضلاب شهر دماوند تصریح کرد: مجموعه هزینه‌‌های این پروژه تاکنون ۲٫۵ میلیارد تومان بوده است.

صفدری افزود: شهر دماوند دارای ۲۲ حلقه چاه، ۱۲ مخزن و پنج ایستگاه پمپاژ آب است که زیرپوشش مرکز پایش و راهبری تله‌متری آبفا قرار می‌گیرند؛ این مرکز می‌تواند کل شبکه را به صورت مانیتورینگ مدیریت کند.

وی با بیان اینکه با راه‌‌اندازی مرکز تله‌متری می‌توان چاه‌های آب را از راه دور خاموش یا روشن کرد، تأکید کرد: با این مرکز در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: مرکز اصلی تله‌متری در رودهن تا پایان سال جاری تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد و کل شبکه آب و فاضلاب شرق استان تهران زیر نظر مدیریتی این مرکز قرار می‌گیرد.

صفدری افتتاح تله‌متری لواسان، افتتاح حفر چاه اوشان، افتتاح چاه همایون لواسان و افتتاح مخزن ۲۰۰ مترمکعبی اوشان را از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان شمیرانات عنوان کرد.

افتتاح ۸ میلیارد تومان پروژه در رودهن

در مراسمی پروژه‌ مقبره شهدای گمنام رودهن به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

شهردار رودهن در این مراسم با اشاره به افتتاح مقبره شهدای گمنام رودهن، اظهار کرد: مساحت کل زمین این پروژه، دو هزار و ۱۵۰ مترمربع و مساحت بنای مقبره ۹۳ مترمربع است.

مهدی کچویی با بیان اینکه برای احداث مقبره شهدای گمنام اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده، افزود: مساحت دارالقرآن این پروژه ۲۰۳ مترمربع و حجم محوطه‌سازی و فضای اطراف آن یک‌هزار و ۸۵۳ مترمربع است.

وی اضافه کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب نیز خاک‌برداری و کوه‌بری برای آماده‌سازی مقبره شهدای گمنام صورت گرفته است که امیدواریم به خوبی در زمینه‌های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار رودهن با بیان اینکه ۹۰ درصد احداث یکی از دوربرگردان‌های این شهر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده است، گفت: احداث پل ورودی شهر رودهن را با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد تومان آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف شهر رودهن با اعتباری‌ بالغ بر هشت میلیارد تومان آماده است که طی ۱۵ روز آینده افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار رودهن با بیان اینکه مهم‌ترین کارهای مدیریت شهری رودهن در دوره جدید امور فرهنگی و عمرانی است، بیان کرد: در این خصوص با نشستی که با اعضای جدید شورای اسلامی شهر رودهن داشتیم، برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

کچویی ادامه داد: در حوزه عمرانی طرح‌های خوبی به خصوص در سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی در نظر گرفته شده است که با این طرح‌ها، این دوره برای شهر رودهن درخشان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی درصدد هستیم که در چند نقطه از شهر رودهن خانه محله را احداث کنیم تا در بخش فرهنگ و علم و ادب اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

 افتتاح ۲ ساختمان اداری در شهرستان دماوند

در ادامه برنامه‌های هفته دولت، ساختمان‌ شماره دو فرمانداری شهرستان دماوند و ساختمان اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار