تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت مخابرات استان از چند سال گذشته تاکنون 180 میلیارد ریال از مشترکان خود طلبکار است.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 29 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حسن آقایی اظهار کرد: این شرکت 100 میلیارد ریال مطالبه در بخش تلفن ثابت و 80 میلیارد ریال در بخش تلفن همراه مطالبه وصول نشده دارد.

وی از مشترکان شرکت مخابرات خواست با توجه به وجود مشکلات نقدینگی مخابرات در راستای تکمیل طرح های در دست اجرا از سوی این شرکت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

آقایی ادامه داد: مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از شهریورماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال 241 طرح در بخش های تلفن ثابت، ایستگاه موبایل، سرویس اینترنت پرسرعت، ایجاد بستر فیبرنوری، تقویت بستر رادیویی با حدود یکهزار و 970 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و افتتاح شده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان معایب و مشکلات صدور قبوض کاغذی، تصریح کرد: مشترکان تلفن ثابت می توانند برای دریافت اطلاعات قبض خود از طریق پیامک، کد ملی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه مالک خط ثابت را به سرشماره 6002018038 ارسال کنند.

آقایی ادامه داد: برای اولین بار اطلاعات و کارکرد قبض تلفن ثابت 70 هزار مشترک در استان در ماه جاری از طریق پیامک برای مالکان ارسال شد.

وی با تشریح رد شایعاتی مبنی بر مضر بودن ایستگاه های BTS تلفن همراه افزود: تفکر غلط مردمی علاوه بر ممانعت در راه اندازی ایستگاه گاهی باعث بروز خساراتی عمدی در این ایستگاه ها نیز اتفاق می افتد.

آقایی گفت: مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری برای راه اندازی 15 ایستگاه تقویت شبکه موبایل در شهرستان شهرکرد و 5 ایستگاه در دیگر شهرستان های استان با مخالفت و ممانعت مردم روبه روست.

وی گفت: از 277 هزار تلفن ثابت منصوبه در چهارمحال و بختیاری 270 هزار مشغول بکار و از یک میلیون پورت تلفن همراه اول، 984 هزار شماره دائمی و ثابت همراه اول با ظریب نفوذ 104 درصد در استان فعال است.

آقایی اظهار کرد: 492 ایستگاه تقویت موبایل، 168 مرکز دیتا،اتصال 296 روستا به اینترنت پرسرعت و 68 هزار پورت ADSL منصوبه در چهارمحال و بختیاری فعال است.

به گفته وی، از سال گذشته تاکنون 350تکنولوزی 2G ،3G ،4G همراه اول در 180 ایستگاه موبایل در استان تکمیل و 20 سایت میکرو به ماکرو ارتقاء یافت.

وی تصریح کرد: 2 هزار و 100 کیلومتر فیبرنوری بین شهری، 350 کیلومتر فیبرنوری درون شهری و 850 کیلومتر فیبرنوری بک بن کشوری در محدوده چهارمحال و بختیاری فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار