دبير هیأت‌ كاراته استان قم خبر داد
دبير هیأت‌ كاراته استان قم از برگزاري پيكارهاي كاراته سبك کیوکوشین ماتسویی قهرماني استان قم و معرفي تيم‌ها و نفرات برتر خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، سعید برخوردار اظهار کرد: مسابقات استانی کاراته در سبک کیوکوشین ماتسویی امروز به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر خود را شناخت.

وی اضافه کرد: نفرات برتر و رده‌بندی نهایی باشگاه‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسویی استان قم در حالی مشخص شدند که نماینده سبک کیو کوشین ماتسویی یکی از سبک‌های پرطرفدار این رشته در قم سیدمصطفی فاطمی است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با اشاره به نفرات اول این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: مسابقات در رده‌های سنی گوناگون و در اوزان مختلف به انجام رسید و در پایان محمدمعین احمدپناه، محمدحسین مقدسی، محمد خادمی، احسان فهیم‌احمدی، علی کرم‌شاهی، عباس اقبالیان، محمدرضا اقبالی، امیرحسین رشیدی، سیدمحمدرضا فاطمی، محمد کریمی‌جوقی، مهیار قنبری، پوریا فیضی، مهدی باقری، محمدمتین علی، محمدحسین رضایی، مهدی باقری، احمد مظفری و علی باقری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

وی سپس به رده‌بندی باشگاه‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: در این بخش باشگاه کاراته شهید بیطرفان با مربیگری حاجی‌لو به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه باشگاه‌های افق طلایی  به مربیگری طباطبایی و شهید بهشتی به مربیگری حیدری دوم و سوم شدند.

برخوردار خاطرنشان کرد: کاراته سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و در طول سال علاوه بر مسابقاتی که در سطح استان با حضور چهره‌های مستعد و نخبه رده‌های سنی پایه و نفرات با تجربه رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، اعزام‌های متعددی نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور دارد.

وی تصریح کرد: کاراته‌کاهای فعال در سبک‌های این رشته هر ساله حضور در میادین متعدد برون‌مرزی شامل بین‌المللی، آسیایی و جهانی سبک‌ها را نیز تجربه می‌کنند و با مدال‌ها و افتخارات متعدد خود، کاراته را به عنوان پرمدال‌ترین هیات ورزشی قم معرفی کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار