رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه این دانشگاه برای پذیرش دانشجوی خارجی در حوزه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولین گام در این راستا، امضای تفاهم نامه با کشور عراق برای پذیرش دانشجوی خارجی در حوزه پزشکی است.
کد خبر: ۴۸۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 29 August 2017
به گزارش تابناک : علی اکبر ولایتی روز سه شنبه در همایش تحول در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آمادگی دارد با کشورهای مختلف از جمله عراق و جمهوری آذربایجان که با تربیت دانشجوی پزشکی موافق هستند گام های اساسی را بردارد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر، مسئولان آموزشی عراق با دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه ای امضا کرده اند تا از این طریق با تربیت دانشجو، سطح دانش پزشکی کشورشان را ارتقا دهند.

ولایتی به ظرفیت های دانشگاه آزاد برای قرار گرفتن در جمع دانشگاه های تراز اول اشاره کرد و گفت: اکنون از لحاظ تعداد استاد در وضعیت مطلوب هستیم و حتی استادان بازنشسته نیز می توانند در دانشگاه آزاد تدریس کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود بیمارستان های آموزشی دولتی به دلیل کثرت دانشجویان، دانشگاه آزاد می تواند در زمینه آموزش های پزشکی بیمارستانی، اقدامات اساسی انجام دهد.

ولایتی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید تمامی موازین وزارت بهداشت را رعایت کند زیرا معتقدیم با پزشکی و سلامت مردم نباید تعارف کرد و باید دانشجویان ورزیده و کارآمد را تربیت کنیم.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای آموزش بهتر قرار است با بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی وارد مذاکره شویم تا به علوم پایه بیشتر کمک شود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار