رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت جدی بر بازار بازگشایی مدارس در کرمانشاه خبر داد و از مردم خواست در آستانه بازگشایی مدارس مراقب لوازم تحریرهای قاچاق باشند.
کد خبر: ۴۸۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 29 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،گودرز فهیمی ، با بیان اینکه هر ساله طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریور آغاز می‌شود و حدود یک ماه ادامه دارد، گفت:  معمولا هر سال نظارت بر بازار بازگشایی مدارس را بیش از یک ماه و تا اواخر مهر ادامه می‌دهیم.

وی واحدهای عرضه کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر و... را در اولویت بازرسی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که در این ایام مشاهده می‌شود نیز گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است.

فهیمی عنوان کرد: معضل دیگری که در این ایام با آن مواجه هستیم عرضه کالای قاچاق خصوصا در بخش لوازم تحریر است که عمدتا اجناس بی کیفیت هستند و چون بهای پایینی دارند مردم سراغ آنها می‌روند.

وی با بیان اینکه عمده لوازم تحریر قاچاق توسط دستفروشان عرضه می‌شود، یادآوری کرد: موارد معدودی هم در مغازه‌ها داریم که با آنها برخورد می‌شود.

وی معتقد است، مهمترین اصل خود مردم هستند که نباید چنین اجناس بی کیفیتی را تهیه کنند.

رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت جدی بر تولیدی‌های پوشاک مدارس هم خبر داد و افزود: مواردی از تخلف داشتیم که تولیدی‌ها لباس سایز بزرگ را برای گرفتن قیمت بیشتر به افراد دادند که این کار تخلف است و با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.

فهیمی با بیان اینکه در ایام طرح گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به صورت روزانه و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر بازار نظارت دارند، یادآوری کرد: در صورتی که نمایشگاه پاییزه هم برپا شود، گشت سیاری را نیز در نمایشگاه خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار