استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: به دلیل اهمیت ناحیه شهری مهرگان و حجم گسترده کار تامین زیرساختهای این ناحیه نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی استان قزوین است.
کد خبر: ۴۸۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 29 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که دوشنبه شب با حضور علی اصغر مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: طرح مسکن مهر با همه فرازونشیبها باید به سرانجام برسد تا مردم دچار مشکل نشوند.
استاندار قزوین بیان کرد: با توجه به جمعیت ۶۰ هزار نفر ساکن در این ناحیه همه باید تلاش کنیم مشکلات آن را برطرف کنیم تا در زمان سکونت همه واحدها چالش ها بیشتر نشود.
همتی یادآورشد: نباید طرح مسکن مهر به بهانه های مختلف متوقف شود و همه ما وظیفه داریم با تاکید ریاست جمهوری این پروژه را با همه مشکلاتش به سرانجام برسانیم.
استاندار قزوین بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه های خدمات رسان در تامین زیر ساخت ها و امور زیربنایی و روبنایی در شهرک مهرگان تاکید کرد.
همتی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی درناحیه شهری مهرگان اظهارداشت:ازوزارت راه و شهرسازی درخواست می کنیم با همکاری نوسازی مدارس برای ساخت ١٠ باب مدرسه جدید در مهرگان مشارکت کند.
وی از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خواست راه دسترسی ساکنان مهرگان به جاده الموت اتصال پیدا کند تا ساکنان این ناحیه شهری از جاده الموت و کورانه به سمت قزوین تردد کنند.
در این جلسه مصطفی پور امیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین آمادگی خود را همچون گذشته برای همکاری با متقاضیان مسکن مهر در خصوص نحوه پرداخت مالیات اعلام کرد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با تکمیل دو مدرسه نیمه تمام و تامین ۳۰ درصد هزینه ساخت ۱۰ باب مدرسه نیز اعلام آمادگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار