همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با مسولان استانی و شهرستانی، طرح های آبرسانی به شهر آلاشت و مسکن مهر شیرگاه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 29 August 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران در آیین افتتاح طرح آبرسانی به شهر آلاشت، گفت: مردم این شهر در ایام تعطیل و همزمان با ورود مسافر با مشکل افت فشارآب مواجه بودند که حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۷ لیتر در ثانیه در دستور کار قرار گرفت.

ذاکری ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب در ایام گرم سال افزود: میزان بارندگی در مازندران نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت که این مساله، کاهش سطح آب در سفره های آب زیرزمینی، رودخانه ها و چشمه ها را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه مشترکین باید از مصارف غیر ضروری پرهیز تا سایر مردم از نعمت آب برخوردار شوند، تاکید کرد: آب سرایه ملی است آن را نباید هدر داد.

همچنین نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به شهر آلاشت در کمتر از ۲ ماه اظهار کرد:  ۹۰۰ خانوار  از مزایای این طرح برخوردار شدند.

ادیانی با قدردانی از تلاشهای کارکنان شرکت آب  و فاضلاب شهری استان، تاکید کرد: با توجه به کمبود آب در کشور، مشترکین باید الگوی مصرف را اصلاح کنند.

ضمنا معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به مسکن مهر شیرگاه، به وجود ۷۲۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در این استان اشاره و تصریح کرد: ۱۴۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی استان فرسوده است  که برای اصلاح آن به اعتبارات نیاز داریم.

لطفی از سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی آب وفاضلاب در بخش مسکن مهر طی ۸ سال اخیر در مازندران خبر داد و افزود: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در سال جاری هزینه شد.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار