همزمان با ششمین روز از هفته دولت 3 طرح حوزه راه روستایی در شهرستان تنکابن به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 29 August 2017
به گزارش تابناک : طرح های بهره برداری شده شامل آسفالت راه روستایی شیرج محله بزرگ به طول یکهزار و 100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان و آسفالت روستای معلم کوه به طول 5 هزار و 390 متر مربع با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان می باشد.
همچنین آسفالت راه روستای مازوبن سفلی به طول 12 هزار متر مربع و عرض میانگین 12 متر با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به بهره برداری رسید که از این مبلغ 250 میلیون تومان آن توسط شورای روستا و دهیاری جهت احداث جوی ، کانیو و زیرسازی پرداخت شد.
با آسفالت این راه روستایی ارتباط دو بخش نشتا و خرم آباد شهرستان تنکابن امکان پذیر شد.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت : هفته دولت بهانه ای است تا مردم با خدمات دولت آشنا شوند و پیوند خود را با مسئولین مستحکم تر از قبل نمایند.
سید امیر حسینی جو با بیان اینکه آسفالت این 3 طرح از محل قیر رایگان صورت گرفته است ، افزود : کمبود قیر و آسفالت معابر روستایی از دلایل زمان بر بودن اجرای طرح هادی در سال های گذشته بود که با تخصیص قیر رایگان تا حدودی این مشکل رفع شده است.
به گفته حسینی جو ، شوراها و دهیاری های روستاها با ارائه طرح های توسعه محور می توانند در اولویت دریافت قیر رایگان قرار گیرند.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار