سرپرست شهرداری شیراز تأكید كرد كه باید تلاش کنیم با استمرار کار و تلاش شبانه‌روزی و حفظ انسجام و همبستگی مدیران و کارکنان شهرداری، هیچ خللی در کار شهر و شهرداری ایجاد نشود.
کد خبر: ۴۸۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 29 August 2017
به گزارش تابناک فارس:محمد حسن اسدی، سرپرست شهرداری شیراز در جمع معاونان و مدیران این سازمان با بیان اینکه تمرکز بر اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه و بودجه مصوب و اولویت‌گذاری پروژه‌های در دست اجرا صورت خواهد گرفت، گفت: باید تلاش کنیم با استمرار کار و تلاش شبانه‌روزی و حفظ انسجام و همبستگی مدیران و کارکنان شهرداری، هیچ خللی در کار شهر و شهرداری ایجاد نشود.

وی با تأکید بر اینکه تا طی شدن مراحل قانونی انتصاب شهردار جدید شیراز با تمام توان مسایل مربوط به شهرداری را با هماهنگی شورای محترم شهر به‌طور شبانه‌روزی رصد و دنبال می‌کند، افزود: کارکنان شهرداری شیراز نیز در تمامی رده‌های مدیریتی و کارشناسی با همین روحیه کار را به پیش خواهند برد.

اسدی بر تکریم ارباب رجوع در مناطق ۱۱ گانه شهرداری تأکید کرد و افزود: بیش از گذشته در راستای پیگیری کار شهروندان و کسب رضایت‌مندی آن‌ها در تمامی ابعاد تلاش می‌کنیم.

سرپرست شهرداری شیراز به بازگشایی مدارس و آغاز فصل بارندگی هم اشاره کرد و افزود: شهرداران مناطق با هماهنگی معاونت‌های عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از مشکلات را بیندیشند.

اسدی بر زیباسازی و پاک‌سازی شهر و اتخاذ تدابیر ترافیکی لازم تأکید کرد و گفت: شهر باید برای بازگشایی مدارس آمادگی لازم در حوزه‌های مختلف حمل و نقل مسافر و زیباسازی و پاکسازی را داشته باشد.

وی، لایروبی و تکمیل پروژه‌های لوله‌گذاری آب‌های سطحی پیش از فصل بارندگی و جلوگیری از صدور مجوز حفاری‌های غیر ضرور به ویژه در معابر و شریان‌های اصلی در ایام بازگشایی مدارس را خواستار شد.

اسدی به ترافیک سنگین خودروها در برخی ساعات در محور شمال غرب اشاره و ابراز امیدواری کرد که این محور در روزهای آینده بازگشایی شود.

سرپرست شهرداری شیراز به افتتاح کارخانه آسفالت جدید شهرداری در منطقه دوکوهک در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: آسفالت تولیدی این کارخانه منحصر بفرد، در پروژه زیرگذر گلستان مصرف می‌شود تا این زیرگذر در آستانه بازگشایی قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با بازگشایی زیرگذر، کار زیباسازی این پروژه به طور همزمان صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم طبق نظر شورای اسلامی شهر تا پایان سال، پروژه به‌طور کامل با زیباسازی و بدنه‌سازی افتتاح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار