تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از ساخت 4 جایگاه سوخت گاز فشرده خودرو CNG طی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: طرح توسعه سوخت پاک و سبز در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد.
کد خبر: ۴۸۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 29 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی سرداری اظهار کرد: جایگاههای سوخت در مناطق محروم خانمیرزا، جاده لردگان - امام قیس، جونقان و نقنه طی سال جاری با پرداخت یارانه تخصیص تجهیزات سوخت گاز فشرده رایگان دولتی در استان درحال انجام است.
وی تصریح کرد: این پروژه ها در زمان مقرر، تکمیل و مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیزات جایگاه شهرداری جونقان در صورتی که شهرداری نسبت به ساخت جایگاه اقدام نماید، در ایام دهه فجر امسال بهره برداری می شود.
وی از تکمیل و تجهیز و بهره برداری جایگاه CNG شهر دشتک با توان سوخت رسانی به حدود 70 خودرو در ساعت با 2 دستگاه دیسپنسر و چهار نازل سوخت در هفته دولت خبر داد.
سرداری توضیح داد: جایگاه یاد شده با هزینه ای افزون بر 20 میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شده است که 15 میلیارد ریال هزینه تجهیز آن از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در قالب تخصیص تجهیزات رایگان در دولت یازدهم تامین اعتبار شده است.
36 جایگاه عرضه سوخت CNG در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار