بخشدار آبدان گفت: یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان بازپرداخت وام های دریافتی است که لازم است از سوی بانک های عامل تمدید شود.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 29 August 2017
مسعود تنگستانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع مردم آبدان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای مسئولین تا پاسخگوی مردم که صاحبان و ولی نعمت ما هستند باشند.

وی افزود: بخش آبدان یکی از مهمترین قطب های تولید گوجه فرنگی خارج از فصل به شمار می رود که قریب به ۹۰درصد مردم این بخش به کار کشاورزی مشغول هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال زراعی گذشته کشاورزان با افت شدید قیمت گوجه مواجه شدند که بلافاصله جلساتی با مسئولان شهرستان و استان و نماینده مردم در مجلس گرفته شد و قیمت گوجه با قیمت مصوب هرکیلو۴۰۰تومان از کشاورزان خریداری شد و بسیار راضی کننده بود و ۹۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شد.

بخشدار آبدان اضافه کرد: در سال گذشته علاوه بر افت قیمت بر اثر باران های سیل آسا متاسفانه کشاورزان بخش با خسارات فراوانی مواجه شدند، مکاتبات فراوانی انجام گرفته و آنچه رضایت خاطر کشاورزان بود محقق نشد. لازم است وام های سال گذشته را بانک های عامل تمدید کنند که این یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان آبدانی است‌.

وی از افزایش دو برابری اعتبارات بخش آبدان خبر داد و گفت: کتابخانه عمومی آبدان در شأن مردم نیست، سقف کتابخانه از چوب است و موریانه سقف کتابخانه را خورده است .

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار