مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۳۳ واحد مسکونی در شهرها و روستاها به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شد.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 29 August 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی روند ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 60 درصد مشکلات مددجویان بی‌سرپناه، نداشتن مسکن مناسب است، اظهار داشت: اولویت نخست مشمول این طرح، زنان بی‌سرپرستی است که فرزند یتیم دارند و سپس مددجویان روستایی مناطق محروم و از کار افتاده است.

وی از ساخت مسکن ویژه مددجویان روستایی با مشارکت سپاه استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: عملیات ساخت 1121 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر با مشارکت سپاه استان اجرایی که تاکنون بخش اعظمی از آنها تحویل مددجویان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال مشکل مسکن یک‌هزار و 486 مددجوی استان بوشهر در ساخت، تعمیر و اسکان موقت برطرف می‌شود افزود: امسال برای این حوزه 130 میلیارد ریال  اعتبار در نظر گرفته شده است.

لطفی، با اشاره به اینکه ساخت سر پناه مناسب و ایمن برای خانواده‌های تحت حمایت، از رسالت‌های مهم کمیته امداد است اظهار داشت: 333 واحد مسکن مددجویی که ساخت و خریداری شده بود به مناسبت هفته دولت به مددجویان فاقد مسکن مناسب استان واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد واحدها، 321 واحد آن در مناطق محروم روستایی و 12 واحد دیگر در مناطق شهری به مددجویان فاقد مسکن و غیر مقاوم واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تامین اعتبارات ساخت مسکن مددجویان از منابع امدادی و دولتی خبرداد و  بیان کرد: برای احداث این واحدها 77 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار از منابع امدادی و دولتی هزینه شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار